Adams matkasse

2010 og 2014

Forelsket i forumet
Vet dette er en tråd som har vært oppe før, men ikke fulgt så godt med da jeg alltid har tenkt at det bare er tull. Nå har jeg da klart å ombestemme meg og bestilt adams matkasse for å teste det ut:p Det jeg lurer på er hvor ofte og hvilken kasse dere som har prøvd dette anbefaler? :) Har en mann som er flink og glad i å lage mat, så dette er mer ment for de dagene han er på trening eller lignende og jeg står alene med barn og matlaging!;)

Jeg prøvde ut den original kassen, 5 middager for 2 personer. Da jeg først fikk pakken var jeg nesten helt sikker på at det var for lite mat, men det viste seg å ikke stemme. Vi spiste oss mette og ingenting igjen til overs. Jeg ble jo kjempe flink til å lage mat den uken, sunn og variert mat med nye smaker og retter. Eksklusive produkter som jeg ikke har sett i dagligvarebutikkene. Jeg spiser ikke svinekjøtt, så det var ikke alt vi kunne bruke dessverre.

Jeg tror ikke vi kommer til å fortsette med det på grunn av pris, enkelte ting må du jo kjøpe utenom og cirka 1000kr for mat i uken er litt mye for kun middag uten drikke (man skal jo ha frokost, lunsj, snacks og kvelds også)

Jeg prøvde ut den original kassen, 5 middager for 2 personer. Da jeg først fikk pakken var jeg nesten helt sikker på at det var for lite mat, men det viste seg å ikke stemme. Vi spiste oss mette og ingenting igjen til overs. Jeg ble jo kjempe flink til å lage mat den uken, sunn og variert mat med nye smaker og retter. Eksklusive produkter som jeg ikke har sett i dagligvarebutikkene. Jeg spiser ikke svinekjøtt, så det var ikke alt vi kunne bruke dessverre.

Jeg tror ikke vi kommer til å fortsette med det på grunn av pris, enkelte ting må du jo kjøpe utenom og cirka 1000kr for mat i uken er litt mye for kun middag uten drikke (man skal jo ha frokost, lunsj, snacks og kvelds også)

Sant nok det. Pris har jeg ikke tenkt så mye på da dette ble et påfunn for å gjøre hverdagen min enklere. Er ofte stress å gå med sure/trøtte barn på butikken etter barnehagen.
Men er rimelig prisbevisst, så kan vel være jeg ender opp med samme konklusjon;)

Vi har barnekassen. 5 dager, 4 pers, levering annahver uke :) Veldig fornøyd :)

Back
Topp