Adams matkasse

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som har denne??

Trodde jeg hadde bestilt ei kasse der for å prøve. Ikke fått levert noe enda og vet di leverer mellom 16-22....

Men finner ikke noe bekreftelse på mailen min at jeg har bestilt og kommer ikke inn på mine sider pga ukjent Mail....

Så kanskje jeg ikke har fått gjennomført bestillingen?? Noen som husker om di fikk Mail som bekreftet bestillingen??

Alltid fått bekreftelse på Mail. Sjekket søplepost? :)

Noen som har denne??

Trodde jeg hadde bestilt ei kasse der for å prøve. Ikke fått levert noe enda og vet di leverer mellom 16-22....

Men finner ikke noe bekreftelse på mailen min at jeg har bestilt og kommer ikke inn på mine sider pga ukjent Mail....

Så kanskje jeg ikke har fått gjennomført bestillingen?? Noen som husker om di fikk Mail som bekreftet bestillingen??
Prøv å kontakt de og hør :)
Si i fra hvordan det var når du får den da, for jeg er nysgjerrig på å prøve selv!

Alltid fått bekreftelse på Mail. Sjekket søplepost? :)
Må jeg slå på pcen og det orker jeg ikke :P

Prøv å kontakt de og hør :)
Si i fra hvordan det var når du får den da, for jeg er nysgjerrig på å prøve selv!

Gjør det evt i morra om det ikke dukker opp noe ;) må vi jo plutselig handle sjøl om ikke :P heldigvis litt av hvert på frysen :-)

Om du ikke bestilte i tide et det neste uke den kommer, disse kassene har ofte bestillingstid ei uke i forveien, men du bør jo sjekke opp med dem

Om du ikke bestilte i tide et det neste uke den kommer, disse kassene har ofte bestillingstid ei uke i forveien, men du bør jo sjekke opp med dem

Skal sjekke opp i dag ;) bestilte for ca 14 dager siden ;) eller trodde hvertfall jeg bestilte ;)

Vi har prøvd fra adams matkasse, og skal være ærlig å si at det er det største dritet jeg har vært borti :-/ Vi hadde barnemat kassen, ikke fikk vi nok tilbehør for de rettene som var oppi der, ikke var rettene laget for barnefamilier og det verste var vel at for 1000 kr for én kasse, med middager for 5 dager så hadde jeg greid å kjøpe middag på vanlig butikk for 2 uker. Men vi prøvde, vi lærte og vi gjør det aldri igjen :-/

Back
Topp