Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du som har blitt ekspert på ditt kosthold - babyens magevondt; Hvor lang tid tar det fra du spiser noe han ikke tåler til han får vondt i magen og hvor lang tid tar det før det han slutter å reagere igjen?
Jeg har ikke blitt noen ekspert, men jeg husker at jordmor sa til meg at en rekasjon vil komme til første måltid etter at man har spist noe. Vet at Actrine sa til meg at hun må få tømt brystene to ganger før det er "god" melk der igjen, men hun har sikkert mye å supplere med. Ellers har jo akupunktøren vår bedt meg å føre dagbok over hva jeg spiser fordi hun mener at man kan få forsinkede reaksjoner også, og at dagens mageknip kan komme av gårsdagens mat
Maja fikk vondt i magen etter at jeg drakk brus en gang. Jeg har vært ganske så forsiktig med unntak av den dagen, men i går drakk jeg brus igjen og vil ikke gi henne melk som kan være påvirket av det.
Du er oppdatert lenemor!
Her går ulumskheter FORT i melka!!!!![:'(] Og ting som kulsyre satt lenge i.. samme med mais! men småting ble borte etter to tømminger![8D]
Når du sier at kullsyre satt lenge i. hva mener du da? 12 timer? et døgn? Mer? Tror du babyer flest er like sensitive mot ting de får vondt i magen av som Aslak?
jeg er sjeleglad for at August ikke reagerer på kullsyre.. ikke at jeg drikker det så ofte, men på sykehuset var farris (eller vann fra sånn maskin hvor man fikk kullsyre i) det eneste jeg drakk - kaffen var pyton, og det var stort sett valgene vi hadde (eller brus fra kiosken, men jeg drikker jo ikke brus)
Jeg savner også brus. Jeg drikker melk og jus til frokost, ellers går det kun i vann, vann, vann ooog vann. Jeg liker ikke kaffe og te og synes heller ikke noe særlig om noe annet så det blir så innmari ensformig i lengden. Jeg får vel bare prøve oss frem etterhvert.