action

Bluebabe

Forumet er livet
trenger litt action hehe litt mere liv.. kjeder meg

men jeg er eledning på å fine på noe

ORIGINAL: Adrianna

For en teit tråd! [8|]

Du er SLEM! Dette innlegget burde slettes sporenstreks! Fy på deg altså [:@]

hmm ja ikke sant. men hva gjør man når man kjeder seg og vil ha oppmerksomhet

Tror du at det er tøft med en rosa glitrende smokk eller? Din fjortis [:'(]

haha... bra tips men . jeg trenger ikke så mye oppmerksomhet hehe

Æsj, man har ikke sex med kompiser! Finn en gammel vissen mann med masse penger heller! Må jo sikre fremtida til avkommet

hmmmm.... Nå skjer det noe her bra...

takker for live dere lager for meg:)

ORIGINAL: Rosapute

ORIGINAL: lillefix85

Tror du at det er tøft med en rosa glitrende smokk eller? Din fjortis [:'(]

ØY! Ikke vær frekk mot Adrianna!! Hvem tror du du er egentlig?? du harbare 272 innlegg haha æda bæda[8D]

Nei, nå.. 2 mot 1 går ikke! Slemt å rotte seg sammen.. [:(]
Jeg satt på do når jeg tok det bildet [8D] Derav det fornøyde smilet

ORIGINAL: Lykkeliten87

En 90 år gammel mann med hjertefeil er flott!!! [:D][:D]

Ja, glimrende, ta ham med på McDonalds to ganger i uka så er det ikke lenge før han er borte *gni seg i hendene*

Jeg skal til legen i morgen å ta ut spiralen (har bare hatt problemer med den) og så tebkte jeg at jeg skulle prøve p ring i stedenfor. Men så lurte jeg litt på om jeg bare skulle late som om jeg brukte den og prøve å få en baby til uten å fortelle noe til sambo. Han vil nemlig ikke ha en til enda. Noen som har gjort noe lignende før? er det slemt av meg hvis jeg gjør det?

Det han ikke vet har han ikke vondt av. Du må bare passe på at denne tråden blir så drøy at den blir slettet, så han ikke kan gå inn og lese den.
Stå på, lykke til *thumbs up*

hmm ja en kar på 90 er fint viss han  har masse penger... og håpe han er litt syk da så han stryker med.

nå var jeg stygg skamme meg

ikke dum der altså... hehe

ORIGINAL: Isabelles mamma

ORIGINAL: Isabelles mamma

Takk for oppmuntringen folkens, da har jeg bestemt meg for å gjøre det. vi hadde egentlig tenkt å vente med fler barn til jeg var ferdig utdannet og fått meg en jpbb så vi har råd til å kjøpe et sted å bo. Men det får vente altså, det er jo ikke så viktig med jobb og utdannselse og sted å bo uansett.

Helt riktig, alt sånt er oppskrytt. Ta meg for eksempel, jeg bor under verandaen til en gammel mann, og funker fint som faen. Lunt, lite rede til Isabelle, pluss at jeg får se hva naboen ser på tv. Kunne ikke hatt det bedre!

Ååå det høretes jo kjempe koselig ut da. slipper å støvsuge og tørke støv osv da jo, og hvis det blir litt kaldt er det bare å tenne et bål. Masse frisk luft hele tiden også, dere må ha det supert altså[;)]

Ja. Er på en måte back-to-basics. Real-life-camping om du vil. Eller kanskje også en chick-on-a-stick enkelte dager.

Ja skjønner, ikke dumt det altså. Men handler du mye på butikken? eller bruker du blader som dopapir og fanger måker og kårker osv som du griller på bålet til middag?

eller går det mest i roadkill? smågnagere og annet smaskens?

Back
Topp