Action på Generell

Tante Sofie

Gift med forumet
Helt utrolig assa!!!! Der holder de på fælt nå. Krangler så busta fyker...

Skjønner ikke at det går an jeg! Og det er snakk om voksne mennesker.... Ikke til å tro...

[&:][&:][&:]

ja det er rimelig ille.[&o]
Moderator får litt av en jobb imorgen med på sende ut advarsler[&:]

Hvordan er de utkastelsesreglene da? Får man mange advarsler først? Mulig det står et sted.

At folk gidder og risikere sitt medlemsskap på BV. Stortrives her jeg, kunne aldri falt meg inn.

Nusselure: Er du ny her?? Har du termin i  april?

vi har vel kanskje ett større ønske om å være her enn noen andre?

Jeg liker meg veldig godt her og spesiellt på april forumet.
Jeg har laget en post til husmor for hun er ny ihvertfall, nusselure vet jeg ikke.

Her på april-forumet har jeg bare opplevd positive ting, dette er en flott gjeng!!!!!

Det har åpnet seg en ny verden for meg, etter at jeg ble tipset om Babyverden.

Koselig at det stadig kommer nye folk til oss.

Får ikke du heller sove, Munter?

[:D][:D][:D][:D]

ja det er utrolig godt her inne, hjertevarmt rett og slett[:D]

Nei er urolig i kroppen, sikkert pga at jeg har termin 10 april og det er jo nå.
Fikk modningsakupunktur idag så jeg burde ha sovet nå, men skal snart krype til sengs..

Oi oi oi, så spennende da. Får krysse fingrene for at det skjer noe snart da. Har du merket noe forskjell da? Eller tror du at du går over tida?

Jeg tar også modningsakupunktur, føler du at det hjelper noe? Jeg merker ingenting på kroppen, men håper det hjelper når det settes i gang for alvor. Er villig til å prøve alt siden jeg hadde en forferdelig fødsel sist. Har litt fødselsangst etter det.

Hvor skal du føde? Ahus eller Kongsvinger?

Får håpe du føder snart da!!

Masse lykke til!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

synes jeg har mer mensmurringer nå, men sikkert bare noe jeg inbiller meg.
Jeg tror nok jeg kommer til å gå på overtid.[:'(]

Jeg burde nok spurt deg ang fødselsopplevelsen din, men jeg har ikke lyst å lese om fødselshistorier sånn rett før fødselen[:D][:)]

Jeg skal føde på kongsvinger[:)]

[:D][:D]takk[:D][:D]

ORIGINAL: munter

synes jeg har mer mensmurringer nå, men sikkert bare noe jeg inbiller meg.
Jeg tror nok jeg kommer til å gå på overtid.[:'(]

Jeg burde nok spurt deg ang fødselsopplevelsen din, men jeg har ikke lyst å lese om fødselshistorier sånn rett før fødselen[:D][:)]

Jeg skal føde på kongsvinger[:)]

[:D][:D]takk[:D][:D]

Det skal du få slippe. Leser ikke sånne historier jeg heller. Ikke så tett opptil termin. Men jeg tror den står under fødselsopplevelser, hvis du vil lese en annen gang. Har skrevet den ned et sted...

Du får ha lykke til i natt, hvis det skulle skje noe...

Får prøve å sove litt nå.

God natt, og sov godt!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ja jeg kommer nok til å benke meg ned og lese fødselshistorier etter fødselen for jeg er egentlig veldig fasinert av det og kanskje jeg slenger inn min egen etterhvert også[;)]

Jo takk skal du ha, legger meg nå.

God natt til deg også[:)][:D]

jeg måtte gå inn å lese litt jeg og, herregud.. hun er jo gal! det er faktisk ganske ekkelt.. innlegget ble slettet nå da.. så får se om kanskje henne blir slettet og.. dette er jo nettside for mammaer og barn! ikke bra med sånne mennesker her, det er så masse bilder og info om folk her.. uff! ekkelt!

Måtte inn og lese jeg og.... Er det hun som sier at hun er synsk? m@mm@ et eller annet i desember? Bare lurer, for det har vært en del bråk om henne der inne..... (og andre forum her på BV)

ikke det at jeg vil fare med rykter, men jeg blir litt skremt...

OKI
Greit å vite... [&:]

må si jeg lurer litt..... hva har skjedd egentlig??
hva har det med hun "klarsynte" å gjøre?

*klø i hodet*

Jeg leste noen av innleggene som ble skrevet i sta, å hun har vel sagt at hun er synsk ja.. Hun har hatt mange forskjellige nick navn! men folk kjenner henne igjen, pga at hun skriver på en litt spesiell dialekt måte! Syk dame.. Kjenner jeg blir så frustrert! Hun har også skrevet at langt innlegg for en stund siden, om hvor slem mannen hennes var mot henne.. Så fikk hun jo masse sympati av "nye" brukere, som ikke kjente henne igjen (blant annet meg) ååå så irriternede!

Ja, enig der.. men da er det bare å være oppmerksom på det, å ikke la seg lure! Jeg er ikke så aktiv inne på generelt egentlig, så ser ikke så mye til det.. men kommer til å ha det i bakhodet[:)][8|]

Back
Topp