acta graco bilsete med base

ja.. vi har dette setet.. veldig fornøyde med det.. lett å bruke og babyen sitter fint i det..
 
Sikkerhetsmessig helt ok, men det er stort og klumpete, og basen tar mye plass. Sjekk ut Maxi Cosi Cabrofix med base. Mye lettere, nettere og tar mindre plass, og toppscore på sikkerhet. [;)]
 
ORIGINAL: mella26

ja.. vi har dette setet.. veldig fornøyde med det.. lett å bruke og babyen sitter fint i det..

sign!
 
ORIGINAL: Sicily

Sikkerhetsmessig helt ok, men det er stort og klumpete, og basen tar mye plass. Sjekk ut Maxi Cosi Cabrofix med base. Mye lettere, nettere og tar mindre plass, og toppscore på sikkerhet. [;)]


Sikkerhetsmessig uten base så har det gjort  det like bra som MC.
 
ORIGINAL: mella26

ja.. vi har dette setet.. veldig fornøyde med det.. lett å bruke og babyen sitter fint i det..
 
Vi har også det setet, men i en eldre versjon...

Hvordan er det best å bruke det? med eller uten base?
 
ORIGINAL: BlessItBe

Vi har også det setet, men i en eldre versjon...

Hvordan er det best å bruke det? med eller uten base?


dytter
 
ORIGINAL: Helene Harefrøken

ORIGINAL: Sicily

Sikkerhetsmessig helt ok, men det er stort og klumpete, og basen tar mye plass. Sjekk ut Maxi Cosi Cabrofix med base. Mye lettere, nettere og tar mindre plass, og toppscore på sikkerhet. [;)]


Sikkerhetsmessig uten base så har det gjort  det like bra som MC.


Ja, sier jo at det er ok sikkerhetsmessig. Skulle kanskje heller skrevet like bra. [;)]

Men uten base, altså? Det visste jeg ikke. Hvorfor?
 
ORIGINAL: mella26

ja.. vi har dette setet.. veldig fornøyde med det.. lett å bruke og babyen sitter fint i det..

 
enig[;)]
 
ORIGINAL: Sicily
Ja, sier jo at det er ok sikkerhetsmessig. Skulle kanskje heller skrevet like bra. [;)]

Men uten base, altså? Det visste jeg ikke. Hvorfor?


Det virket som om det var litt dårligere :)

Det står ikke noen utfyllende forklaring her er det som står:
Generelt er løsninger med base bedre enn uten, men ikke i dette tilfellet. Sikkerheten er målt til å være litt dårligere, men likevel god.


Med base:
http://forbrukerportalen.no/produkter/15575

Uten base:
http://forbrukerportalen.no/produkter/15572
 
ORIGINAL: Helene Harefrøken

ORIGINAL: Sicily
Ja, sier jo at det er ok sikkerhetsmessig. Skulle kanskje heller skrevet like bra. [;)]

Men uten base, altså? Det visste jeg ikke. Hvorfor?


Det virket som om det var litt dårligere :)

Det står ikke noen utfyllende forklaring her er det som står:
Generelt er løsninger med base bedre enn uten, men ikke i dette tilfellet. Sikkerheten er målt til å være litt dårligere, men likevel god.


Med base:
http://forbrukerportalen.no/produkter/15575

Uten base:
http://forbrukerportalen.no/produkter/15572


Hvis de ikke skrev hvorfor, kan det jo like gjerne være brukerfeil fra testerne som gjorde utslaget.. Frustrerende.. Men best å være på den sikre siden, så klart. [:)]
 
er det beltebase eller isofix-base på dette setet? tenkte å kjøpe dette + vogn som man kan klikke setet på, høres fantastisk enkelt å greit ut!
 
ORIGINAL: .Pia

er det beltebase eller isofix-base på dette setet? tenkte å kjøpe dette + vogn som man kan klikke setet på, høres fantastisk enkelt å greit ut!


Så vidt jeg vet, er det beltebase, men som du ser over i tråden her, er Acta Graco sikrere uten base enn med.. Maxi Cosi kan fås med base som kan brukes både med belte og IsoFix, og det kan klikkes på flere vogner. [;)] Det er også sikrere.
 
hvilken vogn klikker man maxicosien på?
 
har det sete og er knall fornøyd[:D]
 
ORIGINAL: .Pia

hvilken vogn klikker man maxicosien på?


Quinny, Bugaboo.. Er en eller to til, men kommer ikke på dem. Står på hjemmesidene til Maxi Cosi.
 
ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: .Pia

er det beltebase eller isofix-base på dette setet? tenkte å kjøpe dette + vogn som man kan klikke setet på, høres fantastisk enkelt å greit ut!


Så vidt jeg vet, er det beltebase, men som du ser over i tråden her, er Acta Graco sikrere uten base enn med.. Maxi Cosi kan fås med base som kan brukes både med belte og IsoFix, og det kan klikkes på flere vogner. [;)] Det er også sikrere.


det er beltebase ja...
 
Har det sete! SUPER fornøyd! shnuppa bruker det enda :)
 
ORIGINAL: mella26

ja.. vi har dette setet.. veldig fornøyde med det.. lett å bruke og babyen sitter fint i det..

vårt er fra 2007. så ikke helt likt som ditt sikkert. men er med base og vi er kjempefornøyde da:)

men det er vel maxi cosi som har kommet aller best ut på testene tror eg[:)]
 
Back
Topp