Acer data

smash

Forumet er livet
VIP
Noen som har det?
Er det bra merke?

Har funnet en acer data på elkjøp til bare 2500 kr.
Jeg bruker kun data til mail, facebook++
Ingen nedlastning, spill ++ så trenger kun en enkel en..

her har vi 4stk i huse
men de har har ksotet mer en 2500kr
vi ble angefalt å kjøpe den som hetter acer aspire 5742zg, nå når vi kjøpte nå betalte 4500kr for den. Vi bruker pc til facebok,nett,høre musik og epost.og noe tekstbehandling

Vi har ikke hatt noe tull med de vi har hatt i 4år, nå har gutten her overtatt den enne til skolearbeid

Gubben hadde en som det var mye krøll med, men den er sikkert 3 år gammel eller noe sånt.

har hatt 2 acer pcer og ALDRI MER om jeg kjøper det forpulte merke der.. såååå mye problemmer.

jeg kjøper ALDRI acer igje, har hatt 3 stykker og bare surr med de, mange mange ganger på verksted har en hjee og den pluttselig bare slutta skjermen og funke på og de klarer ikke fikse den. helt teit så her kjøpte vi packard bell og prøver

Jeg har hatt min Acer i ett år, og den funker bra. Jeg bruker den MYE hver dag, til studier, nedlasting , internett, nettbank osv. 

Det eneste er at skjermen noen ganger skrur seg av hvis den har stått en periode i hvilemodus, slik at jeg må skru av pc-en for å få på skjermen igjen. DET er irriterende..

Min kostet riktignok en del mer enn den du har sett på.

Forrige pc-en min var Acer. Den var inne til reparasjon 1 gang, og var treig, låste seg, levde sin egen verden.

Nå kjøpte jeg Samsung SF311 13" og er mye mer fornøyd med den

Jeg har Acer Aspire 5742G, veldig fornøyd :)

jeg har acer,hatt den i 3 eller 4 år nå og ikke noe trøbbel.var også den jeg fikk anbefalt av gubben og brodern,som reparerer dataer.

Jeg hadde en Acer aspire something før, til samme bruk som du har tenkt til.
Vel, hadde mye problemer med den og var ikke fornøyd i det hele tatt. Men når det kommer feilmeldinger første gang jeg skrur den på, så jah.. Var veldig godt å få Compaq etter det! Bare bli ferdig med denne møkkamac´n jeg har nå, så skal jeg tilbake til Compaq:-D

Har hatt båpde bærbar og stasjonær acer, betalte en del for min stasjonære men den er helt topp og hatt den inn til reparasjon en gang, det var fordi lynet slo ned i huset og ødela nettverkskortet da, så var jo ikke noe problem med pc'n. Man får jo det man betaler for, uansett hva det er, og det er veldig lett for at pc kjøpt for 2-3000 blir noe herk. Betaler man mer får man bedre kvalitet, uansett hva man bruker de til

MammaTilToSmå skrev:
Har hatt båpde bærbar og stasjonær acer, betalte en del for min stasjonære men den er helt topp og hatt den inn til reparasjon en gang, det var fordi lynet slo ned i huset og ødela nettverkskortet da, så var jo ikke noe problem med pc'n. Man får jo det man betaler for, uansett hva det er, og det er veldig lett for at pc kjøpt for 2-3000 blir noe herk. Betaler man mer får man bedre kvalitet, uansett hva man bruker de til

sign.man får jo billige og dyrere merker innen for det meste,og somregel(ikke alltid)er det sånn at prisen gjenspeiler kvaliteten.Husker ikke hvor mye acer`n her kostet,men var en del mer enn 2 tusen hvertfall:)

Jeg har hatt 3 acer-laptoper, og aldri mer for min del. En mer bråkete og treg pc skal du lete lenge etter. Og jeg har hatt pc'er i forskjellige prisklasser. Fra 7000-25000.

Nå har jeg Asus, som forøvrig er et veldig anerkjent merke i laptopverden. Veldig fornøyd med den:)

MammatilEven <3 skrev:
Jeg har hatt 3 acer-laptoper, og aldri mer for min del. En mer bråkete og treg pc skal du lete lenge etter. Og jeg har hatt pc'er i forskjellige prisklasser. Fra 7000-25000.

Nå har jeg Asus, som forøvrig er et veldig anerkjent merke i laptopverden. Veldig fornøyd med den:)

hehe,Asus har jeg også hatt,før denne,og aldri mer det merket her i huset hvertfall ;) Så smak og behag,og mandagsutgaver er det hos alle merker og typer.

Kommer også litt an på hvilken type man velger innenfor det merket, er jo mange forskjellige å velge i mellom, og noen kommer bedre ut enn andre. Selv om du ikke skal bruke den til noe spesielt så anbefaler jeg å legge litt i den slik at du slipper å bytte den ut om et års tid fordi den har blitt treig eller noe slikt, vil jo ikke lønne seg med billig pc om man må bytte de hvert år. Ville prøvd å finne noen som kan mye om pc og få de til å anbefale noen til deg som de vet er bra

Denne tråden blei jeg ikke mye klok av..

Selv har jeg 3 bærbare toshibaer og 1 toshiba stasjonær.
Er veldig fornøyd med toshiba, men på 2 av de jeg har, er den tingen man putter laderen inni ødelagt..
Så når batteriet er tom for strøm, må jeg bytte batteri på to av dataene, og jeg har gjort dette en stund, så batteriene holder bare en halvtimes tid nå..
Fryktelig irriterende!!
Er bikkja og ungene som har løpt rundt der dataen har stått i laderen:(
Den ene dataen har jeg ikke hatt mange mnd heller, og den var ganske dyr, men ser for meg at det blir dyrt å fikse den..
Derfor jeg lurer på å bare kjøpe meg en liten billigdata..

Back
Topp