Ace sofa fra Møbelringen

CandyCrush

Glad i forumet
Er det noen som har den, eller har erfaring med den?[:D]

Eller andre store sofaer fra Møbelringen?

Oppoppopp![:D]

Kjøpt den, fått den akkurat og ELSKER den! [:)]
Syns den er fin, romslig og behagelig. Deilig med to sjeselonger [:D]
Men har ikke hatt den så lenge da, ei venninne og en i familien har den også, de er veldig fornøyde [;)]

Jeg har også lyst på den!

De har den ikke i utstillinga her i Tromsø, kommer ikke før midt i desember.. Synes det er så fryktelig lenge til. Skummelt å ikke prøvesitte før man kjøper synes jeg, eller?[:D]

Fleeree?

Oppigjen![:)]

Vi har den![:D]
Den beste investeringen vi har gjort! Har ikke sittet i bedre sofa.
Den er stor og rommer mange [:)]
Noen har følt de blir litt "liggende" i den når de sitter, men det kan reguleres med putene slik at en ikke blir det.
Anbefales!! [;)]

Jeg tror nok du blir fornøyd om du velger å kjøpe den, den er stor og rommer som sagt mange mennesker. Den er ikke lav slik at du har problemer med å komme deg opp [8D]
Den har store puter slik at du slipper å rette dem opp hele tiden slik du gjør om det er små puter.. Liker ryggputene siden du får ordna slik at du sitter akkurat som du vil [:)] Og så syns jeg dem er fine da [:D]
Det er plass til ett stort bord imellom sofaen, slipper å ha ett lite kvadratisk som man må på mange andre lignende sofaer [:D] Kjempe godt kjøp her i hus [:D]

Tror nok det blir den ja! Ringte til butikken i Tromsø, å de har akkurat fått inn en i utstilliga, så da får jeg prøvd.. Å så har de lagt av en til oss som kommer 2.des![:D]

Deilig!

Vi har nå en sofa fra de som nupper noe inni pokkern, å ser superekkel ut.. Så blir deilig å få noe ordentlig![:D]

Back
Topp