Emilieprinsessåmi
Gift med forumet
da har jeg brukt den 2 dager, å fettet på ryggen er nesten borte, hadde ikke så store forventninger til denne her. men ser ut som den hjelper litt alikevel.[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: `Nalah
Knallfornøyd jeg oxo!! [:D]
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig
Næh?? Jeg har liksom drivi å sett på den, men ikke visst om jeg skulle tørre å kjøpe den... Men da funker den tydligvis?? Lurer på om jeg skal lure meg en liten tur inn på ellos.no å bestille... Jeg vil også ha bort ryggfettet...[:D]
ORIGINAL: Vesla85
Må si jeg gleder meg til å se bilder!! [:D]
ORIGINAL: merete_80
Gleder meg til å se bilder, ja.
I tillegg til abtronic så går du lange turer, spiser sunt og tar Xenical? Har jeg skjønt det riktig? Må jo være sikker på at jeg får med meg alt, så kanskje jeg blir kvitt litt av håndtakene [:D]
ORIGINAL: AlexandraB
har nettopp fått den eg og, bruker den foreløpig bare på magen/rygg, tenkte å først få d iorden får eg begynner på armer og bein.
men ka program bruker du, og styrke? kor mange ganger til dagen?
quote:
har nettopp fått den eg og, bruker den foreløpig bare på magen/rygg, tenkte å først få d iorden får eg begynner på armer og bein.
bruge stort sett modus 4,5, å 6. å 10 på styrke både fremme å bak. bruker den 2x45 min til dagen(1 morning og 1 kveld)
quote:
bruge stort sett modus 4,5, å 6. å 10 på styrke både fremme å bak. bruker den 2x45 min til dagen(1 morning og 1 kveld)
ok, men bruker du den 45 min på samme plass, eller beveger du på den?
ORIGINAL: MammaTilAndreas
Gleder meg til å se resultatet! [:D]