abtronic x2

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
da har jeg brukt den 2 dager, å fettet på ryggen er nesten borte, hadde ikke så store forventninger til denne her. men ser ut som den hjelper litt alikevel.[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

tenkte eg sko bruga den i et par uker sånn at d jallefall er litt forskjell[:D][:D]

ORIGINAL: `Nalah

Knallfornøyd jeg oxo!! [:D]

har trua på dette[:D][:D][:D][:D][:D]

Næh?? Jeg har liksom drivi å sett på den, men ikke visst om jeg skulle tørre å kjøpe den... Men da funker den tydligvis?? Lurer på om jeg skal lure meg en liten tur inn på ellos.no å bestille... Jeg vil også ha bort ryggfettet...[:D]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Næh?? Jeg har liksom drivi å sett på den, men ikke visst om jeg skulle tørre å kjøpe den... Men da funker den tydligvis?? Lurer på om jeg skal lure meg en liten tur inn på ellos.no å bestille... Jeg vil også ha bort ryggfettet...[:D]

hate ryggfettet, d e så nasty. men nå er d nesten helt borte, skal legge ut bilde etter hvert men tenkte å bruke d litt til jallefall.

hehe, hadde ikke heller det, skrudde av tven hver gang det kom på tven. men nå sitter jeg her me det belte på meg å synest d virker veldigt bra.

må bare skrøyda litt t av denne her jeg. stort sett alt fette på ryggen e vekke etter 4 dager. d må jo være utroligt bra da[:D][:D][:D] jeg har vært veldig flink til å bruke den å en kjenner veldig godt at den tar "tak" i musklene. skal legge inn bilde etter 15 dager så d blir vel ca 10 dager til. står at en bør bruke den hver dag i 30 dagen for å få best resultat.

dag 1 ferdig
dag 2 ferdig
dag 3 ferdig
dag 4 ferdig
dag 5 ferdig
dag 6 ferdig
dag 7 ferdig
dag 8 ferdig
dag 9 ferdig
dag 10 ferdig
dag 11
dag 12
dag 13
dag 14
dag 15
bilde kommer
dag 16
dag 17
dag 18
dag 19
dag 20
dag 21
dag 22
dag 23
dag 24
dag 25
dag 26
dag 27
dag 28
dag 29
dag 30
bilde kommer

Må si jeg gleder meg til å se bilder!! [:D]

ORIGINAL: merete_80

Gleder meg til å se bilder, ja.

I tillegg til abtronic så går du lange turer, spiser sunt og tar Xenical? Har jeg skjønt det riktig? Må jo være sikker på at jeg får med meg alt, så kanskje jeg blir kvitt litt av håndtakene [:D]

jepp det har du[:D][:D][:D][:D]

har nettopp fått den eg og, bruker den foreløpig bare på magen/rygg, tenkte å først få d iorden får eg begynner på armer og bein.
men ka program bruker du, og styrke? kor mange ganger til dagen?

ORIGINAL: AlexandraB

har nettopp fått den eg og, bruker den foreløpig bare på magen/rygg, tenkte å først få d iorden får eg begynner på armer og bein.

bruge stort sett modus 4,5, å 6. å 10 på styrke både fremme å bak. bruker den 2x45 min til dagen(1 morning og 1 kveld)

Gleder meg til å se resultatet! [:D]

quote:

bruge stort sett modus 4,5, å 6. å 10 på styrke både fremme å bak. bruker den 2x45 min til dagen(1 morning og 1 kveld)

ok, men bruker du den 45 min på samme plass, eller beveger du på den?

quote:

ok, men bruker du den 45 min på samme plass, eller beveger du på den?

har bare brukt den på samme plassen til nå

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Gleder meg til å se resultatet! [:D]

lykke til[:)]

Back
Topp