Aborterer jeg? :(

Rugenella

Forelsket i forumet
Jeg fikk en orgasme i sted (på egen hånd...sorry details!) og fikk murringer/menssmerter rett etterpå. og når jeg skulle gå i dusjen like etter det, så oppdaget jeg at jeg begynte å blø mørk rød blod. det kom også flere klumper.
Siden jeg sto i dusjen så "renset" jeg ut selv og det virker som at det kun var det som kom og det var ikke mer blod der etter "utrensingen". jeg har ikke murring nå etterpå, det kjennes bare ømt.
jeg vet jo at man kan blø etter sex/orgasme, men mørkt blod og med klumper? :confused::(

er redd det er begynnelsen på en SA:(
Jeg tok HCG prøver for 3 dager siden som viste over 4500 i verdi som var en bra stigning fra uken før på 478. jeg skal ta en ny prøve nå over helgen og se om den stiger eller synker.

hva burde jeg gjøre? hva tror dere?
er forresten 5+2 i dag.
 
Vanskelig å si, om det går galt tror jeg ikke orgasmen hadde utfallet og at det hadde skjedd uansett tenker jeg da. Men blødninger trenger ikke å bety sa. Klem[emoji173]
 
Jeg glemte å nevne at jeg bruker crinone, hvis det kan ha noe betydning :/
 
Hadde orgasme (ikke penetrering pga redd for abort igjen) sent i går kveld. Våkna i dag tidlig av at eg blødde [emoji22] er 5+2 her også..
 
Blør du fortsatt? Eller er det gitt seg..?
 
Tror det er ganske vanlig å få blødning ved bruk av crinone eller lignende :)
Jeg tok utrogest sist svangerskap og hadde blødninger i 2 uker. Hadde klumper store som bordtennisballer og både jeg og legen var veldig overrasket over at det var et hjerte som blinket på ul :)

Orgasmen er nok ikke grunnen til blødning. :D
 
Hadde orgasme (ikke penetrering pga redd for abort igjen) sent i går kveld. Våkna i dag tidlig av at eg blødde [emoji22] er 5+2 her også..
Huff håper ikke det er SA :(

Blør du fortsatt? Eller er det gitt seg..?
Nei har ikke blødd etterpå..kun litt brunlig små klumper uten blod..sikkert rester fra tidligere.

Tror det er ganske vanlig å få blødning ved bruk av crinone eller lignende :)
Jeg tok utrogest sist svangerskap og hadde blødninger i 2 uker. Hadde klumper store som bordtennisballer og både jeg og legen var veldig overrasket over at det var et hjerte som blinket på ul :)

Orgasmen er nok ikke grunnen til blødning. :D
Jeg visste ikke at crinone kan gi blødninger.

Jeg hadde egentlig ikke vært bekymret om det kun hadde vært friskt blod uten klumper. Men klumpene bekymrer meg:(

Håper det er tilfelle hos meg også..godt å høre at den lille fortsatt var der da:happy:

Jeg har TUL på fredag og det føles som en evighet å vente til da!! Tror jeg skal kontakte klinikken på mandag å høre om å få komme tidligere.
 
Back
Topp