Abort!!!

ORIGINAL: Litenbabyønskes!

ORIGINAL: Sicily

Bare å innse det med en gang, hun ljuger så det renner for deg.. 

Hvordan kan man juge om slikt da?
Jeg spør her fordi jeg synes dette er grusomt vondt selv,da jeg har vært prøver i 4 år [:(]

Det får du spørre henne om, for mye av det hun sier, er rett og slett ikke sant.. 

ORIGINAL: oktober08

Eg har tatt abort. fikk en tabelett 2 dager før ...også  kom eg tilbake og fikk noen tabeletter som eg skulle putte opp i skjeden, også måtte eg ligge helt i ro, en liten stund, så de ikke randt ut igjen! begynte og blø, kjente det kom ut[&o] men måtte ikke dra.. eller noe .

dessuten tok de innvendig ultralyd på meg FØR. sånn at de kunne måle fosteret. var ca 6 uker på vei når dette skjedde.

de har ikke lov å utføre abort om fosteret er mer en 12uker. da må du evt levere en søknad!

Ja hun fikk to tabletter på tirsdag og 2 på torsdag
Hun hadde måtte dra det ut for det satt litt fast,så kom morkaka etterpå
De målte henne tuil å være 7+4 den 14 september...
Men hun synes bare det var rart at fosteret var så stort da det kom ut??? Det var det jeg lurte på...

Antallet tabletter stemmer ikke, de kan ikke ha spurt henne om kjønn, for det er ikke mulig å se det så tidlg som hun påstår, de utfører ikke medisinske aborter etter uke 9, osv, osv.. Nei, det rimer ikke..

Bare å innse det med en gang, hun ljuger så det renner for deg.. 

Hvordan kan man juge om slikt da?
Jeg spør her fordi jeg synes dette er grusomt vondt selv,da jeg har vært prøver i 4 år [:(]

Det får du spørre henne om, for mye av det hun sier, er rett og slett ikke sant.. 

Jeg tror på henne,hun er knust pga dette o føler sykehuset har gjort en stor feil[:(]

ORIGINAL: Nikki!

..

Ro deg ned selv... Jeg er rolig, jeg.

Eg har tatt abort. fikk en tabelett 2 dager før ...også  kom eg tilbake og fikk noen tabeletter som eg skulle putte opp i skjeden, også måtte eg ligge helt i ro, en liten stund, så de ikke randt ut igjen! begynte og blø, kjente det kom ut[&o] men måtte ikke dra.. eller noe .

dessuten tok de innvendig ultralyd på meg FØR. sånn at de kunne måle fosteret. var ca 6 uker på vei når dette skjedde.

de har ikke lov å utføre abort om fosteret er mer en 12uker. da må du evt levere en søknad!

Men hun synes bare det var rart at fosteret var så stort da det kom ut??? Det var det jeg lurte på...

Men du sier jo her at de målte embryoet den 14 september, og så tok hun aborten nå denne uken?
Var hun 7+4 den 14 september ville hun jo være 11+5 nå på tirsdag. I uke 11 er fosteret mellom 4 og 5 cm og veier 5 - 10 gram ifølge babyverden.no.

Er jo rart at de ikke tok ny ul før hun tok pillene, siden det var nesten en måned siden sist.

ORIGINAL: Becky87

Men du sier jo her at de målte embryoet den 14 september, og så tok hun aborten nå denne uken?
Var hun 7+4 den 14 september ville hun jo være 11+5 nå på tirsdag. I uke 11 er fosteret mellom 4 og 5 cm og veier 5 - 10 gram ifølge babyverden.no.

Er jo rart at de ikke tok ny ul før hun tok pillene, siden det var nesten en måned siden sist.

Ja det er det jeg synes er rart...hun ba om det men de sa det ikke behøvdes
og fosteret var ca 7 cm stort?

ORIGINAL: Becky87

Ja det er det jeg synes er rart...hun ba om det men de sa det ikke behøvdes
og fosteret var ca 7 cm stort?

Tviler.. Dessuten, kommer ikke morkaka hel ut ved en medisinsk abort. Er ikke så vanlig å se fosteret heller, selv om det hender..

Medisinsk abort utføres etter uke 12

Man tar to piller 2 dager før aborten skal finne sted

Man får piller jevnlig på sykehuset til aborten er over

Aborten skjer uten sykepleiere tilstede, om noe sitter fast må man dra det ut selv

Morkaka skal også ut under en abort

Man trenger ikke å ha voldsomme smerter under en medisinsk abort

Hvordan jeg vet dette?? Jeg utførte en medisinsk abort i uke 13 for litt over ett år siden!

Dere som sier at hun lyver har nok ikke hatt en slikt inngreå selv så hvordan kan dere da si at hun lyver??? Bare lurer [8|]

ORIGINAL: mammantilenengel

jeg har tatt abort.etter jeg var ferdig(dette var på st.olavs) så ble jeg rullet inn på ett rom  der jeg lå sammen med 6 andre. vi hadde bare gardiner mellom oss så vi ikke kunne se de andre. jeg hadde ikke noen smerter men de som lå vedsiden av meg  hadde det. de gråt å hadde det grusomt hørest det ut som.
jeg  har mistet en baby i ca uke 12. å det var  vondt. kjempe vondt. jeg så ingen baby. bare en stor klump

dette stemmer ikke. iallefall ikke i mine ører.hadde ikke trodd på vedkommene.. jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde noe annet valg enn å ta kirurgisk siden jeg var 10 uker på vei. å ikke rakk grensa på 9 uker   for å få velge kirurgisk eller  medisinsk

+ at jeg  fikk ikke se  på dataskjermen når jeg tok ultralyd .for om man ikke vil ha barnet så får man heller ikke se skjermen.

å kjønne på lillegutt fikk jeg vite når han var ca 16 uker. å da var det med forbehold om at det kunne være feil. når han var 18 uker så ble det fastslått at babyen var en gutt.

Det stemmer ikke, da jeg var inne på konsultasjon før en abort så fikk jeg se på skjermen da legen tok innvendig ultralyd. (Sykehuset på orkanger)

Antallet tabletter stemmer ikke, de kan ikke ha spurt henne om kjønn, for det er ikke mulig å se det så tidlg som hun påstår, de utfører ikke medisinske aborter etter uke 9, osv, osv.. Nei, det rimer ikke..

Jeg tok medisink abort i uke 6, fikk 2 tabeletter jeg svelget på sykehuset, og 4 tabeletter jeg tok opp i skjeden selv hjemme, da jeg hadde medisinsk hjemmeabort! men hadde smerter og tok sterke smertestillende

Det er forskjell fra sykehus til sykehus hvordan de utfører aborter!!!!!!! og ikke minst leger.

Jeg har hatt en MA, de ville kun gi meg tabletter. Hadde ingen smerter før etter et par dager, da viste det seg at jeg fortsatt hadde mye foster rester! Jeg gikk i 3 uker på slike tabletter for å bli kvitt alt, og sterkesmertestillende. Men i begynnelsen hadde jeg ikke smerter.

Ei venninne av meg, ungen hennes var i grenseland ca rundt 12 uker. fosteret hadde en dødelig sykdom, det var heller ikke fostervann. Fikk tabletter, fødte på sykehus, hun stod med fosteret i hånden etterpå. Legen ble ganske så forfjamset fordi det var vel ikke så vanlig. Så er nok fullt mulig!!!

P.s man kan ta abort frem til uke 22 om barnet har en form for sykdom som gjør at ungen ikke kommer til å klare seg. Da stort sett medisinsk. Men også kirurgisk.

Back
Topp