Abort?

StorBonden

Blir kjent med forumet
I går kveld begynte jeg å verke nedi ryggen og i lysken, var ganske vondt.
Og i dag tidlig var det lys rød/rosa farge på papiret når jeg var på do, samme utover dagen.
og jeg verker/murrer i venstre siden av magen og i lysken.

Er dette noe normalt eller holder jeg på å abortere??! Er 6+1 i dag.

Jeg også har vært sånn, og har litt småblødninger enda. Er bare å se det ann. Mange som har slike blødninger uten at det er noe farlig, men ring gjerne jordmor eller lege for en beroligende prat :)

Ring jordmor dersom du er bekymret. Da jeg hadde SA var jeg ikke i tvil (var 8 uker på vei). Hadde veldige smerter først, og så kom blødninger dagen etter (mye blod og klumper) :(
Håper det er helt uskyldig hos deg, og at spiren klorer seg fast ❤️

oppdatering..

Hadde så sinnsykt vondt i går kveld, og i natt. Og nå når jeg var på do, så var det fullt i blod. så da går jeg ut i fra at jeg rett og slett har abortert.
Det var vel en grunn for det vil jeg tro, men typisk når jeg omsider hadde vendt meg til tanken på en til.

oppdatering..

Hadde så sinnsykt vondt i går kveld, og i natt. Og nå når jeg var på do, så var det fullt i blod. så da går jeg ut i fra at jeg rett og slett har abortert.
Det var vel en grunn for det vil jeg tro, men typisk når jeg omsider hadde vendt meg til tanken på en til.
Uff, så trist:( sender deg en klem og masse lykke til videre<3

Huff, sender deg en klem ❤️ Ta vare på deg selv ❤️

Takk alle!
Jeg har vært i kontakt med legevakt, men det var lite de kunne gjøre der. Men de er usikre på om det er abort eller ikke. Fram til kl. 13 har jeg hatt enorme magesmerter, kaldsvettet, svimlet og vært kvalm.
og blodet har rent og rent og rent i enorme mengder faktisk.. Og masse klumper..
Men plutselig var det som å vri på en bryter og smertene ga seg. Blør noe ennå men i roligere former.
Tar det helt med ro i dag, og i morgen og reiser til fastlegen på mandag. Og sjekker litt der.
Håper jeg slipper å oppleve dette igjen for det var grufullt!! Verre enn å føde!

Back
Topp