Vintermamsen
Flørter med forumet
jeg tok en aborttablett idag på sykehuset, i papirene stod det at jeg ikke kan amme. Glemte å spørre når jeg var der, men kan man amme? Har tatt en slik før, og da kunne jeg amme....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekke tryggmammamedisin.no?jeg tok en aborttablett idag på sykehuset, i papirene stod det at jeg ikke kan amme. Glemte å spørre når jeg var der, men kan man amme? Har tatt en slik før, og da kunne jeg amme....
jeg tok en aborttablett idag på sykehuset, i papirene stod det at jeg ikke kan amme. Glemte å spørre når jeg var der, men kan man amme? Har tatt en slik før, og da kunne jeg amme....
Mange leger sier at man ikke kan amme på mange forskjellige medisiner, det tryggeste er å sjekke tryggmammamedisin.no for å forsikre seg at man faktisk ikke kan. Overraskende mange medisiner man faktisk kan amme påNei du kan ikke amme. Hvis det står der, så er det det som gjelder. Tror de hadde sagt noe annet om det ikke var tilfelle
Nei du kan ikke amme. Hvis det står der, så er det det som gjelder. Tror de hadde sagt noe annet om det ikke var tilfelle
Eg ville ringt sjukehuset og høyrt
Ringte sykehuset, og jeg kunne amme. Det var ikke farlig, eneste var at barnet kan få litt diarè, men det fikk hun heldigvis ikkeSjekke tryggmammamedisin.no?
Så godtRingte sykehuset, og jeg kunne amme. Det var ikke farlig, eneste var at barnet kan få litt diarè, men det fikk hun heldigvis ikke