Abort tablett og amming? Hjelp

Vintermamsen

Flørter med forumet
jeg tok en aborttablett idag på sykehuset, i papirene stod det at jeg ikke kan amme. Glemte å spørre når jeg var der, men kan man amme? Har tatt en slik før, og da kunne jeg amme....
 
jeg tok en aborttablett idag på sykehuset, i papirene stod det at jeg ikke kan amme. Glemte å spørre når jeg var der, men kan man amme? Har tatt en slik før, og da kunne jeg amme....
Sjekke tryggmammamedisin.no?:)
 
jeg tok en aborttablett idag på sykehuset, i papirene stod det at jeg ikke kan amme. Glemte å spørre når jeg var der, men kan man amme? Har tatt en slik før, og da kunne jeg amme....

Nei du kan ikke amme. Hvis det står der, så er det det som gjelder. Tror de hadde sagt noe annet om det ikke var tilfelle :)
 
Nei du kan ikke amme. Hvis det står der, så er det det som gjelder. Tror de hadde sagt noe annet om det ikke var tilfelle :)
Mange leger sier at man ikke kan amme på mange forskjellige medisiner, det tryggeste er å sjekke tryggmammamedisin.no for å forsikre seg at man faktisk ikke kan. Overraskende mange medisiner man faktisk kan amme på :)
 
Så bra. God bedring
 
Back
Topp