Abort og julegave

karro.90

Betatt av forumet
hei damer!

Trenger gode tips og råd!
Min nabo måtte skrape ut for tredje gang i år i dag og det var tvillinger. Men hva kan jeg gi ho i julegave som kan trøste og kanskje få henne til å føle seg litt bedre etterhvert? Jeg synes dette er vanskelig siden jeg selv er i uke 27!
Hu har planer om å sperre seg inne på soverommet en ukes tid nå og bare ligge å få ut alle følelser, noe jeg hadde gjort selv i hennes situasjon!
 
Uff, så trist :(
Har sjølv ei venninne som prøver og prøver, får positive tester, men det vil berre ikkje feste seg. Veldig sårt.
Ho har også plana om å berre ta det heilt kuli ein periode og ønska seg "behagelige slaure-kle og lesestoff". Eg har kjøpt ein digg pysj, morgenkåpe, fluffy tøfler og ei bok. (Kanskje vere litt obs på bøker, at det ikkje er noken tema som kan bli for triste eller ho kan relatere til)
Ellers tenker eg at å berre sette av masse tid til fine samtaler og vere ei god venninne også er ei viktig "gave" i slike kjipe stunder.
Lykke til. :)
 
Huff d er trasig når man så gjerne vil, men kroppen bare ikke samarbeider :( vet ikke helt hva du kan gi henne da, men noe hun kan bruke til egenpleie kanskje.
 
Uff, så trist :(
Har sjølv ei venninne som prøver og prøver, får positive tester, men det vil berre ikkje feste seg. Veldig sårt.
Ho har også plana om å berre ta det heilt kuli ein periode og ønska seg "behagelige slaure-kle og lesestoff". Eg har kjøpt ein digg pysj, morgenkåpe, fluffy tøfler og ei bok. (Kanskje vere litt obs på bøker, at det ikkje er noken tema som kan bli for triste eller ho kan relatere til)
Ellers tenker eg at å berre sette av masse tid til fine samtaler og vere ei god venninne også er ei viktig "gave" i slike kjipe stunder.
Lykke til. :)

Nei, det går hardt innpå ho! Nå spørs det om ho tørr å prøve mer
Tøfler, god bok og kanskje en trist film uten barn som får ut litt følelser er tingen!
Takk for tipset
 
off... hørtes ikke godt ut !!
hva med en opplevelse dere kan gjøre sammen ? Kino, bowling, spa , spise middag ute ?
 
Uff så fælt. Jeg har selv habituell abort og vet hvor grusomt det der er :( jeg har blitt veldig glad når de rundt meg har vist at de bryr seg, så det er det aller viktigste. Men gjerne uten å nevne noe om selve aborten. Meg og mannen har hatt godt av å pleie forholdet i de vonde periodene. Jeg hadde satt pris på gavekort på en bedre middag eller kanskje bare litt egenpleie. Også vil jeg mye heller anbefale morsom film enn trist film :)
 
Kakao, te, en koselig kopp, honning, en deilig pysj, ansiktsmaske, gode kremer, sjokolade eller favorittgodteriet hennes, en fin film- gjerne feel good! Eller en bok. Eller et gavekort på kino som du og hun kan reise på. Spa kanskje?
 
off... hørtes ikke godt ut !!
hva med en opplevelse dere kan gjøre sammen ? Kino, bowling, spa , spise middag ute ?
Ser vi tenker mye det samme :)
Huff d er trasig når man så gjerne vil, men kroppen bare ikke samarbeider :( vet ikke helt hva du kan gi henne da, men noe hun kan bruke til egenpleie kanskje.
 
Jeg har en bordkalender med dagens ord, koselige små oppmuntringer.

Fikk tak i den på bokhandleren.

Hva synes du om det?
 
Back
Topp