Abort og HCG

JjHh33

Forelsket i forumet
Hei!

19 juni hadde jeg en SA, var 6+5. Fikk det konstatert med TUL samme dag. 22 Juni måtte jeg inn på sykehus å få en runde cytotec da jeg hadde en god del blod igjen i livmor og sterke smerter. Lege kunne se at fosteranlegget var borte.
09 Juli var jeg på Ullevål for utredning av endometriose. legen kunne se en fortykket livmor, men ingenting annet. Idag har jeg begynt å blø, tenkte det var mensen men testene er fortsatt positive! Er det mulig å få mensen selv med hcg i kroppen?
Er ikke gravid på nytt!
 
HcG satt i 3 uker etter aborten skjedde hos meg. Var først 4 uker etter aborten jeg testet negativt. Lei meg for at du opplevde en spontanabort, dessverre er det veldig vanlig. Sender deg en stor klem:Heartred
 
HcG satt i 3 uker etter aborten skjedde hos meg. Var først 4 uker etter aborten jeg testet negativt. Lei meg for at du opplevde en spontanabort, dessverre er det veldig vanlig. Sender deg en stor klem:Heartred

Men er det mensen jeg kan ha fått nå, eller er det fortsatt ifm med SA’en tro? Har lissom mensensmerter også.. merkelig! o_O
 
Men er det mensen jeg kan ha fått nå, eller er det fortsatt ifm med SA’en tro? Har lissom mensensmerter også.. merkelig! o_O

Ja kan være mensen, men jeg blødde i 3 uker etter aborten. Vet ikke hvor lenge du blødde?
 
Jeg har mistet flere ganger og fikk beskjed hver gang at man skal ta en test etter 6 uker og om den fremdeles er positiv så skulle man ringe inn igjen til sykehuset/kvinneklinikken for da kan det være rester.
 
Jeg har mistet flere ganger og fikk beskjed hver gang at man skal ta en test etter 6 uker og om den fremdeles er positiv så skulle man ringe inn igjen til sykehuset/kvinneklinikken for da kan det være rester.

Ja jeg fikk beskjed 4 uker. Har gått 3 nå. Men stusser så fælt på den blødningen jeg fikk idag, for det er akkurat sånn jeg bruker å ha når jeg har mensen.. o_O Men får man mensen med hcg i kroppen?
 
Ja jeg fikk beskjed 4 uker. Har gått 3 nå. Men stusser så fælt på den blødningen jeg fikk idag, for det er akkurat sånn jeg bruker å ha når jeg har mensen.. o_O Men får man mensen med hcg i kroppen?

Aner ikke om man kan få det med hcg i kroppen.
 
Ja jeg fikk beskjed 4 uker. Har gått 3 nå. Men stusser så fælt på den blødningen jeg fikk idag, for det er akkurat sånn jeg bruker å ha når jeg har mensen.. o_O Men får man mensen med hcg i kroppen?

Mensen kommer jo ca 14 dager etter eggløsning. Da har du hatt eggløsning rett etter SA. Veit ikkje om det går Ann.
 
Jeg får ta ny test test om en uke, er den fortsatt positiv så får jeg ringe gyn igjen :rolleyes:
 
Jeg fikk aldri mensen etter å ha mistet, testet positiv 4 uker etter ❤️
 
Back
Topp