DramaQueen
Forumet er livet
Ser de ikke på sykehuset at dette er 5 aborten hennes? Kan ikke de ta en skikkelig prat med henne?
[8|]
[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: knerthen
ORIGINAL: m@rIt
andre menneskers forhold til abort/"abortvaner" legger jeg meg ikke oppi av respekt for dem, med mindre de spør om min mening.
kanskje hun har det tøft nok som det er og trenger støtte?
Den signerer jeg!
Jeg kjenner ei som ikke tåler noen form for prevansjon og ikke er gammel nok til å sterilisere seg, og de kan heller ikke ha flere barn. så hun har ingen andre valg vist det går galt.. Men hun syntes det er kjempe tungt å gjennomføre..
ORIGINAL: MammaOkt
ORIGINAL: knerthen
ORIGINAL: m@rIt
andre menneskers forhold til abort/"abortvaner" legger jeg meg ikke oppi av respekt for dem, med mindre de spør om min mening.
kanskje hun har det tøft nok som det er og trenger støtte?
Den signerer jeg!
Jeg kjenner ei som ikke tåler noen form for prevansjon og ikke er gammel nok til å sterilisere seg, og de kan heller ikke ha flere barn. så hun har ingen andre valg vist det går galt.. Men hun syntes det er kjempe tungt å gjennomføre..
Vil bare tipse om at det finnes prevensjonsmiddel som er like sikkert som p-pillen og som har null bivirkninger[:)]
http://www.buenaventura.no/
ORIGINAL: m@rItEr jo det når trådstarter spør om råd da..
jeg bare lurer på om det er "din business"?
ORIGINAL: mysen76Samme her faktisk..
Jeg blir så forbannet........For å være ærlig,så unner jeg henne ikke å bli gravid den dagen hun virkelig ønsker det.

ORIGINAL: ~Frøken Dings~Skulle jo tro det..Sjokkert jeg. Kan hun ikke bruke kondom heller da? Da synes jeg virkelig man kan gå og sterilisere seg vist man absolutt ikke vil ha barn! Skulle også tro man lærte av den ene gangen[8|]
ORIGINAL: Suppadura
Nå er det ikke alltid sånn at hun må være uansvarlig eller bla bla fordi hun har mange aborter.
Jeg kjenenr tiul en, som har spiral+p-piller, og har 14 aborter bak seg. (pluss 2 barn)
Der er det noe galt med systemet hennes, så prevensjon virker ikke.
OG en ting til. om man er for abort, er det noen "etisk" forskjell på 1 og 10?
Ja, det er høl i huet å bruke abort som prevensjon, ikke minst for din egen kropp, men alle som har vært igjennom abort vet at det ikke er bare bare!
Personlig ville jeg støttet henne i en vanskelig tid, fremfor å dømme henne...
14..oi... trodde det var en grense for hvor mange ganger det er lov å ta abort jeg? Eller har jeg misforstått?