Abbort

d virke som at ho bruke abort som et prev.middel.. har ei venninna som gjor akkorat d samme.. i tillegg går ho runt å trur at ho e gravid titt å ofte å tar testa i et kjør..

måtte t slutt fyre mæ opp å si at no måtte ho faen mæ sjerpe sæ.. går jo ikkje ann å pule runt på alle man kjem over, å ikkje bruke eller glemme prevensjon så ofte...d sir sæ jo sjøl

ho tok no hintet da.. eller ho slutta no å gnelle t mæ om d væffal..[8D]

men ho kan enten ta t vett å høre på dæ, eller du kan be ho drite i å si nokka t dæ, førr at du sunst d e direkte uansvarli av ho.. rart at legen hennes ikkje reagere at ho har tadd abort så mange ganga.
man kan jo ende opp m at man faktisk ikkje kan få unga lengere...

nei herlighet..si 'det er ikke bra og bruke abort som en prevansjonsmetode'..huff..skjønner du blir fortvilet ja....håper hun finner ut av dette for det er ikke bra!
flink du er som prøver og si det da..kommer nok en dag en eller annen lege sier ifra til henne tror jeg..[:)]

Uff av meg...ikke bra.[&o]

Jeg er FOR selvbestemt abort men ikke for at abort skal brukes som et prevensjonsmiddel.
Jenta du beskriver er tydeleig umoden og evner ikke å lære av tidligere handlinger.
Dette er noe legen burde gripe fatt i synes jeg....

kanskje du kan vise henne denne siden her www.abort.no...då kan eg love deg hun blir superflink med pillen.... før dere går inn å ser vil eg bare si at det er sinnsykt sterke bilder og video...klarte ikke se. Helt grusomt altså[:(] 

Fikk siden av en venninne som skulle ta abort, men ombestemte seg med en gang hun såg dette....det hadde eg og gjort.... sier det en gang til...siden er grusom....[:(]

Herregud!!!! For 5 gang!!!

Nei, p-piller er ikke noe for henne da! Be henne skjerpe seg, det er søren meg ikke normalt å bruke abort som prevensjonsmiddel!!
Få henne til å bytte prevensjonsmiddel...p-spøyte eller noe...

eller så kan du vise den abort videoen som ligger på nettet...kanskje hun da skjønner i hodet sitt hva hun gjør! En liten tankevekker!!!

ORIGINAL: MammaOkt

Uff av meg...ikke bra.[&o]

Jeg er FOR selvbestemt abort men ikke for at abort skal brukes som et prevensjonsmiddel.
Jenta du beskriver er tydeleig umoden og evner ikke å lære av tidligere handlinger.
Dette er noe legen burde gripe fatt i synes jeg....

Signerer

ORIGINAL: Lucky-Devil85

HERREGUD! Nei aner ikke jeg, må jo nesten spørre om hun bruker abort som prevensjonsmiddel??

Og glemmer hun p-pillene ofte må hun jo vurdere annen prevensjon som p-sprøyte eller spiral!

signerer

Herregud fem ganger, det er så unormal som det går an!! Alså en gang går an vist du er "Unskylt" alså ikke har no valg foreksempel eller at det er eneste utvei... men ikke bruke det som prevensjons middel det er ikke normalt.. Jeg har kommet til og sakt til venninna mi vist det har vert mi at hun skule sjerpe seg og bli våksen... For slik går det ikke an oppføre seg.. det er tross alt liv det er prat om.. 5 liv!!!!![:@]

ORIGINAL: Gittemor

kanskje du kan vise henne denne siden her www.abort.no...då kan eg love deg hun blir superflink med pillen.... før dere går inn å ser vil eg bare si at det er sinnsykt sterke bilder og video...klarte ikke se. Helt grusomt altså[:(] 

Fikk siden av en venninne som skulle ta abort, men ombestemte seg med en gang hun såg dette....det hadde eg og gjort.... sier det en gang til...siden er grusom....[:(]

Å fy f.... så j... grusomt å se.

Synes dette er leit å lese, spesielt når jeg vet om mange som ønsker seg barn over alt i verden og ikke får.

Jeg er i utganspunktet FOR abort, og alle må få ta dette vanskelige, personlige og individuelle valget selv...

MEN.... 5 ganger?!?! Da bruker man det som en prevensjon til slutt! Abort er IKKE prevensjon!!! Herlighet.. [:@]

Hun virker veldig umoden !!!!!

kanskje tipse henne om å få satt inn spiral? huff, så mange ganger, og så ung[&o] 

burde nesten vært tvangsterillisert da.rart hun har
fått lov til det her.

ORIGINAL: m@rIt

andre menneskers forhold til abort/"abortvaner" legger jeg meg ikke oppi av respekt for dem, med mindre de spør om min mening.
kanskje hun har det tøft nok som det er og trenger støtte?

Den signerer jeg!

Jeg kjenner ei som ikke tåler noen form for prevansjon og ikke er gammel nok til å sterilisere seg, og de kan heller ikke ha flere barn. så hun har ingen andre valg vist det går galt.. Men hun syntes det er kjempe tungt å gjennomføre..

ORIGINAL: m@rIt

andre menneskers forhold til abort/"abortvaner" legger jeg meg ikke oppi av respekt for dem, med mindre de spør om min mening.
kanskje hun har det tøft nok som det er og trenger støtte?

ENIG

antar at om en person med mange selvvalgte aborter kommer til å slite nok med det når de event. en gang blir "voksne". Synes slike spørsmål er en veldig dumme å spille på "moralsk overlegenhet" i, ettersom hva en person sier og tilsynelatende mener, nødvendigvis ikke er hva en person egentlig tenker og føler...

trist[:(][:(]

[:(][&:][:@]

Back
Topp