Abbort

Ser de ikke på sykehuset at dette er 5 aborten hennes? Kan ikke de ta en skikkelig prat med henne?
[8|]

uff ikke bra.. jeg ville vært ærlig om det jeg,sagt hva jeg mener om det..
det virker jo litt ut som hun ikke tar alvoret da..
hun kan jo risikere å ikke få barn senere,når hun tar så mange aborter..
ikke bra.. [:'(]

ORIGINAL: knerthen

ORIGINAL: m@rIt

andre menneskers forhold til abort/"abortvaner" legger jeg meg ikke oppi av respekt for dem, med mindre de spør om min mening.
kanskje hun har det tøft nok som det er og trenger støtte?

Den signerer jeg!

Jeg kjenner ei som ikke tåler noen form for prevansjon og ikke er gammel nok til å sterilisere seg, og de kan heller ikke ha flere barn. så hun har ingen andre valg vist det går galt.. Men hun syntes det er kjempe tungt å gjennomføre..

Vil bare tipse om at det finnes prevensjonsmiddel som er like sikkert som p-pillen og som har null bivirkninger[:)]

http://www.buenaventura.no/

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: knerthen

andre menneskers forhold til abort/"abortvaner" legger jeg meg ikke oppi av respekt for dem, med mindre de spør om min mening.
kanskje hun har det tøft nok som det er og trenger støtte?

Den signerer jeg!

Jeg kjenner ei som ikke tåler noen form for prevansjon og ikke er gammel nok til å sterilisere seg, og de kan heller ikke ha flere barn. så hun har ingen andre valg vist det går galt.. Men hun syntes det er kjempe tungt å gjennomføre..

Vil bare tipse om at det finnes prevensjonsmiddel som er like sikkert som p-pillen og som har null bivirkninger[:)]

http://www.buenaventura.no/

Takk, skal vise hu det[:)]

Jeg blir så forbannet........For å være ærlig,så unner jeg henne ikke å bli gravid den dagen hun virkelig ønsker det.

ORIGINAL: * Nora sin mamma *

[:@] Grrrr...
Åååå, så ekkelt!
Be henne om å bli VOKSEN å ta ANSVAR for sine valg!!!!!!

godt sagt!
signerer denne!

jeg fatter ikke hvordan dere gidder å være så freakin' strenge når dere uttaler dere om en sånn sak som abort med EN spesifikk jente som eksempel altså..

jeg bare lurer på om det er "din business"?
Er jo det når trådstarter spør om råd da..

ORIGINAL: mysen76

Jeg blir så forbannet........For å være ærlig,så unner jeg henne ikke å bli gravid den dagen hun virkelig ønsker det.
Samme her faktisk..

jeg har det samme problemet med en jeg kjenner og, hun har vel tatt abort 4 ganger om jeg husker rett.. jeg har bare slått hånden av henne jeg. for hun ringer meg hver gang og spør  ka hun skal gjøre,og det er da virkelig ikke jeg som bestemmer!! og hun vet jo jeg har en liten gutt på 8 mnd og hver gang ETTER hun har tatt abort syter og klager hun over at hun angrer..en kan jo ikke angre hver gang etter det er gjort 4 ganger?!??!?! nei jeg blir bare så forbanna at jeg til slutt ikke kunne ha noe kontakt med henne i det hele tatt! det er da ikke det lille livet inni henne som er skyld i det, det er hun som også sier hun tar p-piller,som velger den veien...syns det er  for jævlig eg..og må og si at hun ikke har hatt type når dette har skjedd 4 ganger...bare ligger rundt liksom...

...og alt jeg ønsker  er et lite barn å være mamma til...[:(]

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

ORIGINAL: Suppadura

Nå er det ikke alltid sånn at hun må være uansvarlig eller bla bla fordi hun har mange aborter.
Jeg kjenenr tiul en, som har spiral+p-piller, og har 14 aborter bak seg. (pluss 2 barn)
Der er det noe galt med systemet hennes, så prevensjon virker ikke.

OG en ting til. om man er for abort, er det noen "etisk" forskjell på 1 og 10?
Ja, det er høl i huet å bruke abort som prevensjon, ikke minst for din egen kropp, men alle som har vært igjennom abort vet at det ikke er bare bare!

Personlig ville jeg støttet henne i en vanskelig tid, fremfor å dømme henne...

14..oi... trodde det var en grense for hvor mange ganger det er lov å ta abort jeg? Eller har jeg misforstått?
Skulle jo tro det..Sjokkert jeg. Kan hun ikke bruke kondom heller da? Da synes jeg virkelig man kan gå og sterilisere seg vist man absolutt ikke vil ha barn! Skulle også tro man lærte av den ene gangen[8|]

Back
Topp