Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
neimen.. så koselig å se noen andre inne på juli - forumet.. det er jammen ikke ofte...[:D]
Er ikke i kr.sand i dag.. Bor i grunnen på Moi ( i rogaland), men vi er på flyttefot til kr.sand da(der vi kommer fra).
Men her på moi står det bra til. Vi har vært på UL i dag tidlig, kjempemoro og spennende...
Ellers har jeg bare gjort husarbeid og sett på tv i dag..
Flyttet fra Kr.sand i 89 jeg.. har bare bodd i Hokksund siden des 04..Men bodd i Oslo i mange år..
Ja det er greit nok i suldalen.. Du har kansje gått på Grim ungdomskole oxo du da?
Er ikke så ofte jeg er der nede nei.. Skulle sikkert vært flinkere.. Men men.. kansje når jeg får babyen...
89 ja, da er det jo en stund siden.. Jeg har selvklart gått på Grim ung.skole!
Takk og lov at den tida er forbi..hehe...[:D] Neida, det var tider det...
Men det var nok noen år etter deg tenker jeg..
Masselykke til med svangerskapet!! Er det førstemann??
Førstemann her også. Hvem skulle tro at jeg skulle bli mamma før jeg fyller 25..hehe.. ikke jeg hvertfall.
Men vi gleder oss masse begge to..veldig klar for å få vår egen lille familie[:D]
Blir spennende å høre hvordan det går med deg da.. hvem vet, kanskje vi føder på samme dag..hehe..