aauuuuuuu, oppdatering

venoka

Elsker forumet
Har sånn fryktelig "stikking/smerter" nederst i magen og mot skjeden... Det gjør vondt[:(]

Har tatt tia nå, til å begynne me kom smertene hvert 7.min i ca 40 sek.
Nå varierer de fra alt mellom 5-15 min i ca 20 sek.
kanskje noe på gang????[:)]

meeeen sier vel *poff* snart så er de borte

Var på føden inatt 02.30. De ville ha meg inn for undersøkelse og ctg.
Fødselen var ikke helt i gang enda, hadde 1 cm åpning, men livmortappen var ikke helt flata ut. Så jeg dro hjem igjen. Har ikke sovet stort, sammentrekningene har vært ca hvert 10 min.
Isted når jeg dusja gikk slimproppen, ringte føden, de sa jeg skulle komme nedover når det var 5 min imellom. så nå sitter jeg her å puster å peser og venter på at det skal skje noe mer. Kan ta flere dager, da går jeg på veggen, det er ikke noe godt[:(]

ORIGINAL: venoka

Har sånn fryktelig "stikking/smerter" nederst i magen og mot skjeden... Det gjør vondt[:(]

Signerer [:(]

jeg også!! Det bare river i skjeden av og til!!! Nesten så tårene skvetter!

Har bare hatt det av og til jeg og om dagene, men var ute å gikk en fin tur me sambo tidligere, etter det er de vondere og kommer oftere. Kanskje det er et bra tegn? for det, er sliten nå, vil ha bebisen ut.

skal krysse for deg jeg også!!!
Og sender litt fødestøv************
[:D][:D]

Takk takk[:)] masse modning på gang sikkert...[:)][:D] sender litt fødestøv til deg å[:D]
**********[:D][:D]

Stikker her også, nesten hver eneste kveld.. så nå håper jeg snart jeg er ferdig med denne modnings greiene så jeg kan få ut lille gutt.. [:)]

Stikker masse her oxo. og presser ned... For hvert skritt jeg tar så er det ubehagelig..

må konse litt om pustinga[:-] tenkte jeg skulle se det an utover. bor tre min fra føden så jeg regner me at de sier at jeg må komme når det har tatt seg enda mer opp, håpe håpe, lov d[:D]

ikke noe godt nei, kjennes ut som kraftige mensmurringer, litt forskjellig styrke. litt lenger mellom dem igjen nå, skjønner ingenting.[:-]
sikkert lureri[:-]

krysse fingran her å[:)]
ska legge meg nå, er så trøtt, prøve å få noen timer på øye[:)]

natta.

Har selv hatt noen korte vonde stikkinger i underlivet, 2-3 ganger om dagen i 5 dager kanskje.... men ikke noe baby på vei enda.. [:(][:(][:(]

håper du kommer i gnang nå da... ØNSKER DEG LYKKE TIL!!

Ønsker deg masse lykke til ! [:)][:)][:)]
Ikke lenge igjen nå uansett!

[:D]Takk[:D]

Kjenner det sliter på kreftene av å gå sånn, får ikke sove heller[:(] Sånn kan jeg gå i flere dager sa jm. gosj[&:][:'(] 

men må bare igjennom det[8D]

X fingrene for at det går fort nå[:)]

Lykke til![:)]

Så kjekkt at noe skjer, nå er det verfall i gang..[:)]

Du får ha lykke til., husk at når smertene blir utholdelige så er det ikke lenge igjen til du får se gullet ditt=)

Ikkle noe særlig gøy i det hele tatt. Jeg hadde det sånn fra onsdag til lørdag. Håper du slipper å ha det sånn så lenge. Hjalp med et varmt bad hos meg, og at jeg sov på magen. Bygde opp med en dyne. Prøv det.

Ønsker deg masse lykke til, håper det skjer noe snart!!! Ikke gøy å ha så vondt!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp