Aarhhg!

memape

Forelsket i forumet
Så irriterende! Skulle teste gang nr to i dag! Hadde kjøpt en to-pack og fikk positiv test torsdag! Mn denne testen var defekt! Hvordan er det å teste på ettermiddag/ ikke morgenurin nå? Er over IKM.
 
Jaa, lurte litt på om jeg skulle kjøpe en digital en! Sambo tror ikke på meg! :p 1pp på første graviditet og 2pp på andre... Han føler seg snytt fo masse prøving! ;)
 
Jeg testet flere ganger på ettermiddagsurin. (prøvde bare å drikke litt mindre og holde meg litt før jeg gikk på do) Fikk like positiv test:-)
 


memape skrev:
Jaa, lurte litt på om jeg skulle kjøpe en digital en! Sambo tror ikke på meg! :p 1pp på første graviditet og 2pp på andre... Han føler seg snytt fo masse prøving! ;)


Hahaha! Det var morsomt ^^
 
Hihi den var ikke defekt likevel, tissa på nytt på den i sted og nå kom det et litt sterkere kryss enn på forrige test! Og det etter å ha drukket mye vann og litt brus! ;) hurra hurra! Digital test i morgen tidlig!
 
Hurra, den digitale overbeviste endelig sambo! "dette er jo mye bedre enn å tyde streker" ;) Gravid 2-3 sto det der! :) så etter 3 graviditetstester og ingen tante rød begynner det å synke inn at lillemor skal bli storesøster!! Det er så spennende!
 
Back
Topp