AAP meldekort denne helgen

Fuglen

Elsker forumet
Dere som skal sende meldekort denne helgen og få utbetalt på tirsdag, hvorfor får man ikke opp dette valget når man logger inn på NAVs sider? Får hverken opp feilmelding, informasjon eller muligheten til å sende inn meldekort... *skjønner ingenting*

Etter å ha letet rundt på nettsidene deres nå i 40 minutter fant jeg nå et lite sted at det står at tjenesten er utilgjengelig mellom 23.00 og 07.00. Er DØNN sikker på at jeg har sendt inn meldekort mellom disse tidspunktene før, men nå går det tydeligvis ikke an..

Er så møkkalei NAV!!!!!!!!!!!!!!

Det har ikke vært lov på hvert fall 2 år.. :)
Ikke for min del i alle fall.

Vet ikke hvorfor det er slik, men det skaper ikke sånn veldige problem for min del i alle fall.

Nå blir de forsinket med en dag om du fylte inn i dag...hvis du ikke har fylt inn så får du de ikke før torsdag :(

Gollemor: så merkelig at det er forskjellig?

mrsdoubtfire: Er det noe spesielt med denne uken? Jeg pleier å få det 1-2 dager etter jeg har sendt meldekortet inn om jeg sender inn på mandagen.

Fuglen skrev:
Gollemor: så merkelig at det er forskjellig?

mrsdoubtfire: Er det noe spesielt med denne uken? Jeg pleier å få det 1-2 dager etter jeg har sendt meldekortet inn om jeg sender inn på mandagen.

Samme her!

Ja, de skifter script på sidene (vet det, da søsteren min jobber der..)
Blir sånn fram til neste torsdag..bahhh!!! men for denne perioden, får de fleste pengene på torsdag uansett om dere får utbetalt via nETS eller kontonr. DRITT I know..

Det er rart du sier det, for på fredag så stod det nemlig noe annet på nettsidene deres. Det var nedetid i helgen (hele lørdag ihvertfall, husker ikke hva som stod om søndagen), og da stod det at hvis du sendte inn meldekortet søndag kveld/mandag morgen så ville du fortsatt kunne få utbetalt til vanlig tid. Veldig rart at de skriver det om det ikke går an å sende inn meldekort.

Sender man før kl 19 på søndag, får man pengene mandag. Sender man før kl 19 på mandag får man de tirsdag! Med mindre banken er treig!

jeg fikk sendt meldekortet på søndag, var nedetid på nav lørdag. og får alltid pengene mandag ettermiddag ca kl 15.30.

jeg fikk sendt på søndagen sto der da at hvis jeg sendte før kl 19 på søndag fikk jeg penger mandag,mandag fikk jeg penger tirsdag etter tirsdag ville det gå 2-3 virkedager
Her har vi aldri fått sendt meldekort mellom 23og 07
I helgen var det nedetid fra fredag til søndag kl 12

Back
Topp