Aahhh...fredag!

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Endelig helg, første helgen på 2 måneder vi ikke er på besøk eller har besøk.

Det var så deilig å komme hjem til nyvasket hus, nytt sengetøy og en HAUG med ferdig brettet klær. Tusen takk kjære vaskehjelp :)

Skal snart lage pepperkake deig til i morgen.

Mannen er på reise, men kommer hjem i kveld og tar med noe digg take away.

God fredagskveld :D

God fredagskveld til deg også :)

Her kom.jeg hjem til ryddet og nyvasket hus, flinke mannen som også lager mat nå :)
Kengubarnet skal plutselig sove borte så vi blir alenr

Last edited:
God fredags kveld :D har just laga mat til meg å gubben. I morra kommer foreldrene mine og broderen med dama. Jeg skal lage pinnekjøtt :D gleder meg! Søndag skal jeg å småen lage Trolldeig å lage julegaver :D

God fredag :) Håper du blir fornøyd med pepperkakene. :)

Vi koser oss med fredagsgodt og Flåklypa. (Den nye)

Har ammepause nå. :P

God fredagskveld! :D
Å komme hjem til nyvasket hus, og kanskje spesielt nytt sengetøy og ferdig brettede klær, hørtes fantastisk ut :D Heldige deg!

God helg :))

God fredagskveld! Jeg er hjemme alene (med en sovende baby, da), og unner meg en lesefri kveld (eksamen neste uke...) etter en enormt travel uke. Deilig!! :-D

God fredagskveld! Hørtes deilig ut å komme hjem til rent hus :-) Her har jeg styrt selv i dag med husvask og baking, siden vi skal ha selskaper både i morgen og søndag. Ble take away her også; det enkle er ofte det beste :-)

Hørtes ut som en deilig fredag! Kos deg:)

Hørtes jo helt sinnsykt herlig ut med vaskehjelp!!!!

Det er virkelig deilig!
Nå slipper vi å bruke helga på og vaske og rydde.
I dag var det spesielt godt :)

Endelig helg, første helgen på 2 måneder vi ikke er på besøk eller har besøk.

Det var så deilig å komme hjem til nyvasket hus, nytt sengetøy og en HAUG med ferdig brettet klær. Tusen takk kjære vaskehjelp :)

Skal snart lage pepperkake deig til i morgen.

Mannen er på reise, men kommer hjem i kveld og tar med noe digg take away.

God fredagskveld :D
Hnnnngh, vaskehjelp! :shifty: Dritsjalu! :D her ser det ikke UT, var så vidt jeg klarte å løfte beina fra gulvet til bordet i dag morges da jeg parkerte ræva i sofaen, for sokkene hadde samla opp så enorme mengder med støv på veien fra soverommet til stua... Får ta det imorra :P

Hnnnngh, vaskehjelp! :shifty: Dritsjalu! :D her ser det ikke UT, var så vidt jeg klarte å løfte beina fra gulvet til bordet i dag morges da jeg parkerte ræva i sofaen, for sokkene hadde samla opp så enorme mengder med støv på veien fra soverommet til stua... Får ta det imorra :P

Nøyaktig slik situasjonen var her i dag da vi stod opp.

Back
Topp