Aahh...blomkålsuppe

Mitos

Glad i forumet
Har fått intens dilla på blomkålsuppe!!!!!! Når jeg er sulten og tenker "hva har jeg lyst på?" Er det bare blomkålsuppe :-p haha! Mn samboer er ikke noe gla i det, så han er litt lei :-p

noen andre?

Sitter å tenker på den lille som godter seg på blomkål inni der, og kommer ut med masse hvite krøller :-p

Haha, masse hvite krøller hadde vært søtt...:) jeg hadde dilla på blomkålsuppe de 3 første mnd, men så gikk jeg lei:-/ nå har jeg egentlig dilla på alt av frukt/ grønnsaker:):)

Nærme meg 4 månder no, men er nok godt mulig jeg går lei etterhvert når det blir så masse..men egentlig er det litt greit, for det er så lett å lage og går så fort, så er det bare til å putte masse blomkål oppi, så blir en mett og :-)

og hvite krøller er jo kjempe skjønt :-p

Blomkålsuppe er jo så deilig! Sist så fikk jeg dilla på taco! Kunne spise taco flere ganger i uka! ;)

Ja, har blitt noen liten blomkålsuppe :-p hehe...heldigvis er det ikke det verste en kan spise :-)

Spiste det masse de første ukene. Men ble lei, så nå om dagen har tomatsuppe tatt over :P

Litt greit at det nye også er lett og fort gjort å lage..det har litt å si når magen og mini skriker etter mat :-p

Mmm... Er jammen lenge siden jeg har spist det! Mannen liker det ikke i det hele tatt, men kanskje det kan bli lunsj eller kvelds en dag?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Det kan absolutt anbefales Bollebaker ;-) putt masse blomkål oppi, det er så godt, så blir du god å mett og :-)

Mais !!! Spist mais siden jeg var 11 uker eller mindre hver dag :-) mmmm !!!! Med masse sauser !!!!!!!! Nam :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp