Aah:)

VenterPå

Forelsket i forumet
Da er mann og barn dratt på jobb og barnehage,og jeg har inntatt horisontalen før jeg skal begi meg ut på mengden husarbeid som kroppen kan klare:) spent på om det skjer noe hos noen i helgen;) God helg til dere:D

Her ligger jeg fortsatt i senga. Gutten våknet samtidig med meg og skal få sparke fra seg før jeg beveget meg opp av en behagelig stilling ^^

Dagen i dag skal brukes på bacheloroppgave! Og i kveld er det idol hos mamma med spareribs! :D

-- tasting fra mobil --

Sitter enda i sofaen,jentene er levert i barnehagen og frokosten er ferdig,så no er det fødeavdelingen,før jeg prøver å gjøre noe fornuftig i huset....
Men etter å ha skuret badet igår,er bekkenet ikke villig til ågjøre så mye idag:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

No er eg akkurat ferdig på jobb.. heim å slappe av litt før mannen kjeme så vi kan hente storebror i bhg:) sååå må nok eg og begynne å vaske :/ :p

Etter en ukes besøk skal jeg holde meg ganske så horisontalt denne helga :D kjempekselig med besøk, med guuuuuuud så deilig når de drar også ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har faktisk sittet fra 11 til 17 i dag å gjort bacheloroppgave. Jeg har aldri vært mer fornøyd med meg selv. og er EVIG takknemlig til mitt bekken som har latt meg sitte og til en sovende gutt i magen som ikke har irritert ribbeina! Hurra :D Trengte denne innspurten, bare 3 uker til innlevering!

Har sagt hadet til mann og bikkje som dro til fjells for en siste skitur, blir borte til søndag. Laga en stor sjokolademilkshake som belønning til meg sjøl FØR jeg må komme igang med tentamensretting. Når jeg bare blir ferdig med den bunken så er permisjonen igang på ordentlig - men duverden så tungt det er å komme igang...

God fredagskveld til dere :)

Jeg har faktisk sittet fra 11 til 17 i dag å gjort bacheloroppgave. Jeg har aldri vært mer fornøyd med meg selv. og er EVIG takknemlig til mitt bekken som har latt meg sitte og til en sovende gutt i magen som ikke har irritert ribbeina! Hurra :D Trengte denne innspurten, bare 3 uker til innlevering!
Så flink du har vært da!:D leverte bachelor på denne tiden i fjor,så vet hvordan det er:) stå på videre!:)

Har sagt hadet til mann og bikkje som dro til fjells for en siste skitur, blir borte til søndag. Laga en stor sjokolademilkshake som belønning til meg sjøl FØR jeg må komme igang med tentamensretting. Når jeg bare blir ferdig med den bunken så er permisjonen igang på ordentlig - men duverden så tungt det er å komme igang...

God fredagskveld til dere :)
Det må da være motivasjon å vite at permisjonen bare er noen bunker unna!;) takk i like måte:D

Back
Topp