AAAUUUU

maja88

Gift med forumet
Det va då plutselig at de puppan mine sku bli ømme.. Dæm har ikje vært det tel no i dag. Å guuud så ondt det e å komme borti dæm.. AUAUAU..

med første så slapp eg unna ganske så fint egentlig. Så må jo klart komme nåkka anna no. Håpe bære eg slæpp unna bekkenløysninga denna gangen. 

Å, det er så utrolig vondt! Jeg har noen netter der jeg ikke kan ligge på magen, og når jeg ligger på siden må jeg "støtte" de opp med dyne under den ene. Ikke at de henger så mye, men nok til at det er fryktelig vondt på natten.

maja88 skrev:
med første så slapp eg unna ganske så fint egentlig. Så må jo klart komme nåkka anna no. Håpe bære eg slæpp unna bekkenløysninga denna gangen. 

Jeg hadde bekkenlåsning forrige gang og ble tidlig sykemeldt. Slitt med bekkenløsning siden fødselen. Spent hvordan d blir nå. Syyyykt vondt i puppa sist. Måtte bare kaste av meg bh og genser når jeg km hjem fra jobb. Hehe...

da eg hadde bekkenløsning så ble eg sykemeldt allerede i uke 11. Så eg gikk på krykke siste tia. 

maja88 skrev:
da eg hadde bekkenløsning så ble eg sykemeldt allerede i uke 11. Så eg gikk på krykke siste tia. 

Håper du slipper unna for store plager nå.

MamsTW skrev:

maja88 skrev:

Håper du slipper unna for store plager nå.

håpe eg og. Va ett mareritt.

Back
Topp