Aaargh...

Freya

Elsker forumet
Så var jeg tilbake på jobb etter å ha vært sykemeldt hele forrige uke (og noen dager uka før der) pga hodepine. Vært i din form i helga. Og med en gang jeg har vært en dag på jobb er den tilbake! Så vondt!
Dette er 3.gangen jobben har gitt meg skikkelig anfall de to siste ukene. Hva skal jeg gjøre? Skjønner ikke hvorfor jeg får hodepine av å jobbe heller. Kan ikke drive å sykemelde meg fram og tilbake heller. :(

Så var jeg tilbake på jobb etter å ha vært sykemeldt hele forrige uke (og noen dager uka før der) pga hodepine. Vært i din form i helga. Og med en gang jeg har vært en dag på jobb er den tilbake! Så vondt!
Dette er 3.gangen jobben har gitt meg skikkelig anfall de to siste ukene. Hva skal jeg gjøre? Skjønner ikke hvorfor jeg får hodepine av å jobbe heller. Kan ikke drive å sykemelde meg fram og tilbake heller. :(

Uff, for noe dritt :( Så i utgangspunktet er du i fin form bortsett i fra hodepinen? Hvordan er aktivitetsnivået ditt ellers når du er sykemeldt? Kanskje det blir for mye for kroppen og psyken å jobbe fulle dager?
Veldig kjedelig for deg ja. Og ikke gøy å sykemelde seg "annenhver dag".

Syns du skal snakke med legen om det jeg! Kanskje det kunne fungert med gradert sykemelding? Du kan jo iallfall fortelle hvordan du har det og hvordan du tenker hodepinen fungerer, så kan dere lage en plan. Har du en jobb hvor du evt kunne fått litt tilrettelegging? Litt redusert aktivitetsnivå for å forebygge hodepinen?

Jeg jobber jo i utgangspunktet bare 80%, så er ikke så lange tunge dager. Virker som jeg er blitt så følsom liksom...
Er i fin form nå ja. Var kvalm i starten, men det gikk over for en uke tilbake.

Tingen er at jeg føler jeg må klare å jobbe fram til januar. Jeg har fått lov å gå opp til 100%, men da må jeg vise at jeg klarer å jobbe det jeg allerede har. Men ikke vært så lett de siste ukene...

Ja ok, da er det ikke så lett nei. Du må kanskje se det an noen dager nå da hvordan det går å jobbe og om du får hodepine av jobben hver eneste dag. Eller så ville jeg gått til legen, det er ikke bare bare å gå å presse seg slik heller.

Ja, jeg får gjøre det.. Er så frustrerende. Håper det bare er en liten fase.

Jeg jobber jo i utgangspunktet bare 80%, så er ikke så lange tunge dager. Virker som jeg er blitt så følsom liksom...
Er i fin form nå ja. Var kvalm i starten, men det gikk over for en uke tilbake.

Tingen er at jeg føler jeg må klare å jobbe fram til januar. Jeg har fått lov å gå opp til 100%, men da må jeg vise at jeg klarer å jobbe det jeg allerede har. Men ikke vært så lett de siste ukene...
Ah, trasig tid å skulle bevise at man orker.

Huff, høres ikke greit ut i det hele tatt.
Rådet mitt er å se noen dager, evt kaste inn håndkle.

Evt jobbe en mindre prosen andel enn 80.. hva med feks 25 pr ? Da kan du jo jobbe to halve dager i uka eller noe.. ikke push deg for hardt! ♡

Back
Topp