Aaargh...mannfolk

Hmmm..
Hadde nok blitt litt sur og ikke forstått helt poenget med det hele.
Kansje spørr han hvorfor han gjør det, hva er vitsen ?
Ellers kan du jo bare snu det å gjør det samme mot han som han gjør mot deg så kan han få sett hvordan det er å være på den sia av brua!!

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: karaoke stjerneskudd

Vett du hva...hadde ikke orket å bo sammen med en sånn mann jeg. Hadde spent han på hue og rævva ut døra og sagt at han fikk se til å tenke seg godt om før han kom tilbake. Har lite til overs for menn som ikke viser i ord og handling at de elsker dem de bor med. Ville ikke følt meg så veldig elsket av en slik mann i alle fall. Vi skal ikke bli en vane for hverandre, der han må søke spenning et annet sted. Det er du som må sette grenser for hva utroskap er.

babyverden mentalitet... går noe litt mot en, så kaster man mannen ut, eller stikker av selv.
altså... litt for lettvint å bare sitte å råde alle til å kaste ut mannen vel? (nei, karaoke, er ikke bare du som gjør dette, men ser dette i absolutt alle sånne klagetråder på mannfolka)
Å trykke "liker" på bildet på facebook er vel langt ifra utroskap!
Ja, er litt på kanten, og hadde snakket med min om det, om hvorfor jeg syns det var merkelig. Men utroskap??[&:] nei, det er det ikke....
er mye mer relevant å finne ut hvordan de kjenner hverandre. For alt vi vet, kan de være gamle venner, som akkurat har funnet hverandre på facebook igjen.
ville ikke lagt for mye i det.
Seriøst... Når man faktisk ER HI, og VET at  dette er noe hun VIL reagere på, så er det ikke noe dikke-dikke-dakkar-mannen-som-ikke-får-være-mann... Synes den holdningen der er helt vill, man SKAL ikke akseptere hva som helst!

eh.... okey? [8|]
Jeg kjenner jeg kan bli voldelig over sånne som skal prøve for enhver pris, når han faktisk sårer henne, og gjør noe hun ikke vil. Og ikke ser at det er galt.

Han nevnte jo som sagt her for ca 1 uke siden at han syntes at han kunne få reise alene med en kompis til Thailand siden jeg skal på behandlingsreise til sommeren. Dette kan han bare glemme. Og det aksepterer han. Nei jeg får han ikke til å forstå hvordan jeg føler det. Han mener det er helt normalt og at han ikke har gjort noe galt. I mine øyne blir det feil å sitte oppe på natten og kommentere bilder av hverandre. I like it. Babyface osv.[:'(] Jeg blir kvalm. Jeg sa klart fra til han hva jeg mente. At han ikke respekterte meg og mine følelser og at jeg ikke orket mer slikt fra han. Og nå vil han ikke prate med meg. Så alt er vist min feil. Han er helt uskyldig.

først MÅ jeg få frem av det er ikke alle thaidamer som er horer[:)]
Har selv en bestekamerat som er sammen med en fantastisk dame i fra thailand, som kommer fra en høytstående familie, og som selv er forretningskvinne med høy utdannelse.

men JEG hadde reagert akkurat likt som deg! Hvorfor skulle min mann ha blitt venn med en så langt vekke? Hvor kjenner han henne i fra? Hva er meningen med det liksom?

Jeg hadde spurt hvorfor, og kom han ikke med noen fornuftige svar, og bare løy til meg, så ja, jeg hadde nok tenkt det aller verste! Iallefall viss han tidligere hadde sagt noe som at han kunne lett falt for en kvinne med asiatisk utseende, og atpåtil ville reise til Thailand UTEN meg.

Hadde krevd en MEGET god forklaring, og hadde allerhelst sett at hun ble slettet som venn.
Hadde nok tilogmed blitt så paranoid at jeg virkelig hadde fulgt meg han den nærmeste fremtid[:-][>:]
Får vondt av deg jeg TS. Syns du har havnet i en trist situasjon[&o]

ORIGINAL: Liidsi

Han nevnte jo som sagt her for ca 1 uke siden at han syntes at han kunne få reise alene med en kompis til Thailand siden jeg skal på behandlingsreise til sommeren. Dette kan han bare glemme. Og det aksepterer han. Nei jeg får han ikke til å forstå hvordan jeg føler det. Han mener det er helt normalt og at han ikke har gjort noe galt. I mine øyne blir det feil å sitte oppe på natten og kommentere bilder av hverandre. I like it. Babyface osv.[:'(] Jeg blir kvalm. Jeg sa klart fra til han hva jeg mente. At han ikke respekterte meg og mine følelser og at jeg ikke orket mer slikt fra han. Og nå vil han ikke prate med meg. Så alt er vist min feil. Han er helt uskyldig.

Oh, djiiizez, I like it? BABYFACE? OMFG! Hvor gammel er han? 14?

ja det burde du skjekke kanskje de chatter med hverandre på msn med cam?
åå gud jeg hadde klikka ass...
jeg synes du skal utforske dette mer

Ehm... man kaster jo ikke ut mannen sin som man har barn med uten å vite hva faktisk som skjer..

så lenge han ikke rører , så er det jo lov å se? selvfølgelig har det sine grenser..

Du må jo prate med han og forklar han nøye at det sårer deg..

hva om du hadde sittet å flørtet med med mange andre gutter.. hvordan ville han ha reagert..?

ikke ta beslutninger når du er fyrt opp... ro deg ned og tenk over ting:-)

ORIGINAL: SavnerBarn!

Hadde slått hele dataen i hue på han!!![:@]

Kanskje ikke så drastisk, men hadde nok hatt god lyst...[:@]

Sign

ORIGINAL: Setareh

Ehm... man kaster jo ikke ut mannen sin som man har barn med uten å vite hva faktisk som skjer..

så lenge han ikke rører , så er det jo lov å se? selvfølgelig har det sine grenser..

Du må jo prate med han og forklar han nøye at det sårer deg..

hva om du hadde sittet å flørtet med med mange andre gutter.. hvordan ville han ha reagert..?

ikke ta beslutninger når du er fyrt opp... ro deg ned og tenk over ting:-)
Vi har alle våre grenser. Og han visste jo at hun ikke likte d et.

Mannen min hadde ikke fått lov til det, men vi er jo også bundet av religiøse grenser, som gjør at sånt er uaktuelt.

Jeg hadde heler ikke likt det.. og sagt klart i fra om han gjør det igjen.. så det må han takle det som kommer i mot han..

Men å kaste han ut med en gang ? er det vel det litt drøyt..

Jeg hadde heler ikke likt det.. og sagt klart i fra om han gjør det igjen.. så det må han takle det som kommer i mot han..

men hun har jo snakket med han.. og det virker jo som om han ikke bryr seg..
jeg hadde selvfølgelig kasta pcen etter han..

Ja.. hihi kaste pcen på han:D

det er vanskelig å sette seg i slike situasjoner egentlig..

det kan jo mange forskjellige grunner om hvorfor han har en slikt oppførsel.. :/

men håper at hun finner ut av det:-)

ORIGINAL: kattekvinna

Hadde aldri godtatt det..
Syns ikkje du er et hespetre, han oppfører seg respektløst etter mi meining..

ORIGINAL: Snø Englene

Ta musa og tastaturet og gjøm det om kvelden[8D]

Like den idèen ja. ;)

ORIGINAL: Tamiria

Hadde aldri blitt godtatt av meg. Det er ikke du som er ett hespetre, det er han som er til de grader respektløs.
Hadde det skjedd meg så hadde det blitt ei sann huskestue her ja.

Åååheeiii.....[>:][:'(][:@]
Her hadde det blitt månelyst!! Hadde ALDRI akseptert sånt!!

[X(][X(][X(]

Hadde nok sikkert blitt sjalu ja.
Og jeg hadde nok tatt meg en prat med han. Men hvis du vurderer å kaste han ut pga dette så bør du kanskje gjøre det uansett? For da er kanskje ikke forholdet så stekt?

ORIGINAL: mormarion

ORIGINAL: Liidsi

Oh, djiiizez, I like it? BABYFACE? OMFG! Hvor gammel er han? 14?

Babyface var det hun som skrev. Da mente hun tror jeg at sønnen vår hadde babyface som faren. I like it var det sambo som skrev til 2 bilder av henne + at han hadde "satt" liker på nesten alle bildene av henne.

Nå er jeg ikke den første til å kaste ut ett mannfolk, men om mannen min hadde brutt med islam, med viten og vilje, gjennom å ha kontakt med en annen dame sånn på den måten, hadde det vært hodet først ut døren! For meg kommer islam først!

Back
Topp