Aaarggg!!!!

lita_23

Elsker forumet
Er så sinna på gubben!!!!!!! Vi var bedt i bursdag i dag, og han skyæulle drikke.. Jeg var flink og holdt ut helt til halv 2.. Tror du han ble med hjem a!!!! Neida.. Jeg måtte kjøre hjem alene mens han skulle bli igjen der på nachspiel.. Arg!! Blir så sint! Kan hende det er bare meg eller hormoner eller hva det er, men syns deg går Ann å ta litt hensyn! Ååååårhh....

Hvis du ville hjem å sove og ha nhadde det kjekt på festen, så kan jeg på en måte skjønne han. [;)]
Men hvis du ikke var i form, så ville jeg nok høyst sannsynlig hatt med meg gubben ja! [:)]

Det er betre at dei fester seg ferdig no enn at dei startet med det i januar[:)] Så eg seier at typen bare skal kose seg no, så kan dere heller slappe av saman når du er kommet lenger ut i svangerskapet.

Men du kan roe deg ned og la han bli edru/kome over fyllesjuka, så kan du forklare kor skuffa du vart over han osv. Men unngå å kjefte, det gjer ting bare verre. Det viktigaste er at dere snakker ilag, på ein roleg måte, så vert det lettere å kommunisere framover også[:)]

Eg og typen skal inn til par samtale me (har det strålande ilag og snakker godt ilag) Men me vil lære oss å skikkeleg snakke ilag og få forklare kva ting me forventer av kvarandre framover, også når ungen er fødd. Og det er eit godt råd eg gir dere no, dere bør virkeleg prøve det[:)] Det er desverre mange som går frå kvarandre i starten av småbarns perioden, det er ein tøff tid.

hadde blitt irritert selv, hva f skal han på nachspiel å gjøre ? det er for single folk som skal på sjekkeren mener jeg da

Hadde dere avtalt at han skulle bli med hjem? I så tilfelle hadde jeg blitt litt snurt, men vi er nok alle ullike. Sint hadde jeg ikke blitt. Skjønner jo at typen ville vere igjen om han hadde det gøy. Hadde latt han kose seg eg[;)]

Hadde sikkert ikke blitt så sint hvis han pleide å komme hjem fra fest.. Men nok en gang.. Han er ikke hjemme enda . Å da driter jeg i om han har det gøy på fest. Forventer at han skal komme hjem!

Ikke kommet hjem på morgenen? Da hadde jeg nok blitt forbanna ja! Nå har jeg ikke noe nachspielmann, men hvis han skulle gjort det og vært på nachspiel hos noen vi ikke kjenner noe særlig, så hadde jeg blitt forbanna. Hadde han sendt sms at han sov hos en kompis av seg som jeg kjenner så hadde det vært greit nok.

Når kom han hjem da?

hadde med glede latt han dra på nach..så hadde jeg ihvertfall fått sovet [:)] men mannen min er snorker da, så han får stort sett beskjed om at hvis han ikke vil bli med hjem når jeg drar så får han ikke komme hjem [:)]

Hentet han klokka 11.30.... Ikke veldig fornøyd da.. Han svarte ikke på mld eller sa fra om noe. Sov hos søsteren til svigerinna mi. Han og en jente til lå på hver sin sofa. Tror ikke han har gjort noe altså, men liker ikke at han ikke kommer hjem.. Men vi har snakket sammen og han sier han skal slutte med det tullet.. Så får se om han holder det denne gangen da:-)
sorry for utbruddet, måtte bare få det ut ett sted sånn at jeg var rolig når vi skulle prate.. Så skrek meg ferdig her først:-P

Back
Topp