Aaarg, jeg er så teit!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Er 14uker imorgen og tenkte at NÅ MÅ jo den doppler saken funke- at jeg får hørt hjertelyden.. Men neida..hørte igrunnen så vidt min egen puls...
Også begynner jeg å tenke på at når jeg ligger så er det jo ikke noe bul på magen min engang.. Jeg har jo mange symptomer, er bl.a sykemeldt med hyperemesis..Så med alle her som har mistet i bakhodet, så finner jeg ut at jeg sikkert har MA...og googler selvfølgelig dette... noe som selvfølgelig ikke akkurat beroliger meg! Så nå sitter jeg her og føler meg skikkelig teit..er sint på meg selv, samtidig som jeg er lei meg++ Litt overflod av følelser kanskje..litt tom egentlig..
Vet ikke hvor jeg vil med dette... Får ikke snakket med mannen før om noen timer når han har lunsj, så trengte vel et sted å "lire fra meg" på..

For å ikke bombandere med tråderxsmile8, har dere fått mage?
Har mage når jeg står..uansett gravid eller ikke:p Men når jeg ligger så føler jeg som sagt ikke det er noe bul der nede... Føler meg skikkelig førstegangsgravid her..:oops: men er første gang med disse følelsene...!

Skjønner akkurat hva du tenker! Jeg er andre gangs og har heller ikke mage. Har kjenner ikke livmoren heller... Men er kvalm, så håper ikke det er noe galt! Hva med å bestille deg en ul for å se babyen?

Har ingen mage her heller, kun veldig oppblåst når jeg står.
Ang å finne hjertelyden er det veldig mye som kan spille inn; som f.eks at morkaka ligger foran osv, så prøv å ikke tenke så mye på akkurat det.

For å ikke bombandere med tråderxsmile8, har dere fått mage?
Har mage når jeg står..uansett gravid eller ikke:p Men når jeg ligger så føler jeg som sagt ikke det er noe bul der nede... Føler meg skikkelig førstegangsgravid her..:oops: men er første gang med disse følelsene...!

23 uker her.. magen kom ikke i det hele tatt (hverken stående eller liggende) før jeg tippa 21 uker ☺ førstegangs her også.. mye som skal tøyes før magen kommer tror jeg.. men når det først gav etter er det plutselig ingen tvil lenger

Har ingen mage når jeg står, bare når jeg ligger! Er 14 uker på fredag:) jeg hører hjertelyd etter mye leting, men den forsvinner fort fordi babyen beveger seg:p jeg hørte den lettere i uke 10-11!

Er 3 gangs gravid og har veldig mage. Er 15 uker på fredag. Her går alle å spør om vi er sikker på at det ikke er to, for magen viser veldig. Har mage fra før, men det er liksom blitt en ball istedenfor fett bulker:rolleyes: hehe. Mangel på bedre ord. Når jeg var gravid med første kom ikke magen før etter uke 20 engang og jeg fant aldrig hjertelyden selv. Men har straks en meget aktiv og frisk 7 åring i hus selv om;)

Jeg er 4. Gangs gravid og har mage uke 11..Men det hadde jeg ikke så tidlig med 1 og 2 . Så tror at det er naturlig at det vises tidligere, når magemusklene har blitt strekt noen ganger ;-) men noen for jo mage veldig sent også da, kommer vel an på hvordan kroppen er skapt. Plutselig kommer den lille bulen der!

Sliter selv med negative tanker de dagene jeg feks er kvalmefri. Men for min del skal jeg på ul neste uke, så gleder meg til å få det overstått. For min del er den ul helt nødvendig. Hadde ikke klart å gå å vente til uke 18.. :-)

13 uker og liiiiiten mage, men er sikkert bare jeg som ser den :p alt er nok fint :)

23 uker her.. magen kom ikke i det hele tatt (hverken stående eller liggende) før jeg tippa 21 uker ☺ førstegangs her også.. mye som skal tøyes før magen kommer tror jeg.. men når det først gav etter er det plutselig ingen tvil lenger

Er tredjegangs Bare føler meg litt som førstegangs akkurat nå!
Har mage fra før, men syntes liksom det ihvertfall var en bul der når jeg lå med de 2 andre..men men...kommer vel

Er tredje gangs gravid å har en ganske stor magen nå.. mye fordi jeg venter to..
Første svangerskap så kom ikke magen før i uke 20, med nr to så kom magen i uke 14 å nå tredje gang så kom magen i uke 9 ca :p

Er tredje gangs gravid å har en ganske stor magen nå.. mye fordi jeg venter to..
Første svangerskap så kom ikke magen før i uke 20, med nr to så kom magen i uke 14 å nå tredje gang så kom magen i uke 9 ca :p

Kommer vel tidlig med 2 der inni ja ;-) Jeg husker faktisk ikke når magen kom med de 2 andre..:-/ Husker hvertfall jeg hadde en god bul med begge på oul..! Men har jo 4uker igjen til det da, så mye kan vel skje! ;-)

sniker fra mai.hørte først i uke 16.prøv like over skamben.og trykk litt hardt.bruk mye gel el lotion

Back
Topp