AAAHHHHH ENDELIG..

flower3

Flørter med forumet
...9 uker på vei og bare 3 igjen til 12 og første trimester er OVER!!!! 
I går la jeg merke til  at det begynner å bli vanskelig å skjule magen...ikke vært noe problem å holde magen inne tidligere...meeen det er tydelig at det er "noe som skjer" der inne 
Tenkte å fortelle det til svigers nå i helgen, men de dro på fjellet...det samme gjorde mor og samboeren...så da gikk den overraskelsen dårlig. 
Svigermor hadde bursdag på fredag så hadde planlagt DEN overraskelsen til henne...men mulig vi får sjansen idag - joooohoooo 
Til uka skal jeg fortelle det til sjefen på jobb...greit å gjøre det i tilfelle det skulle bli noe synes jeg...så er det lettere å "skjønne hva det kan komme av".
Og om bare 2 uker reiser jeg på ferie og skal nyte 2 laaaaate uker..mmmm det blir herlig. Når jeg da kommer hjem er det gått 12 uker, så da er nok også magen såpass synlig at det blir vanskelig å skjule det...hehe åååå som jeg gleder meg!!!!!

Ønsker ellers alle dere herlige jenter/damer her inne EN KJEMPEFLOTT SØNDAG.
Håper dere koser dere i solen  hjemme, på jobb, på hytta ved sjøen eller på fjellet..eller hvor dere måtte være!
Goklem fra meg!! (tydelig at hormonene idag er på min side mmmmm)
 
Gratulerer!! Så deilig!!!!!!
 
Gratulerer , er deilig når man nærmer seg uke 12
 
Så herlig :) Gleder meg masse til jeg er i uke tolv! Kommer plutselig altså :)
Syns tiden går så fort.

Dessuten syns jeg du er flink som har holdt det hemmelig så lenge, for det klarte ikke jeg :p Ikke til alle i allefall :)
 
har ikke klart å holde det hemmelig for alle....har et par venninner jeg har fortalt det til..for noen uker siden . Måtte bare fortelle det til de...er så utrolig godt å bare få sagt det - JEG ER GRAVIIIIIIIID!! 
Og endelig fikk vi fortalt det til svigers idag - de ble så utrolig glad...svigermor gråt og jeg gråt visst mer enn henne....emoticon hehe...alt under kontroll (not!)
Her svinger følelsene mer enn ellers og sambo begynner å bli vant til å få en "skyllebøtte" nå og da...for så å få verdens beste klem rett etterpå. Stakkars gutten min. Godt dette ikke varer livet ut...hahaha det hadde jeg ikke orket.
Han en fin kveld alle sammen! snart er det natta her kjenner jeg.

 
Back
Topp