aaahhh

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
fy fader, sååå vondt under eggløsning som jeg har nå har jeg aldri hatt før!![&:]
var etter andremann jeg begynte å få vondt under eggløsning.
er 3 gangen jeg har eggløsning nå etter jeg fødte.
gjør vondt å sette seg, har faktisk vondt til langt baki rompa[&:]
er såå stiv nederst i magen at jeg vugger når jeg går. kjennes ut som livmora har knytt seg til 1000[&:]

herregud, nesten så jeg må legge meg for har så vondt.

ORIGINAL: Marlu

sikkert en liten svømmer som borrer seg inn [8D]

jeg skal ikke ha noe barn nå så den saken er grei for meg!

Føler med deg[8D] I forkan av insiminasjons forsøket vi hadde i august fikk jeg el sprøyte å jeg har vanligvis vondt ved el men da var det så vondt at jeg hadde problemer med å gå, sitte, ligge, gå på do å reise meg fra do og det å snu seg i senga var pyton eller bøye seg for å ta på bukse.
Så hadde jeg hatt så vondt vær gang hadde det vært helt grusomt.. men hadde da el på begge sidene så gjorde vel sitt det også[8D]

Nå skal vi har prøverørs etter nyttår å tipper jeg er enda mere støl da siden de skal hente ut egg med nål.. ved å gå gjennom skjedeveggen og opp i eggstokkene[8D] + at jeg da også skal ha eggløsning spøryta[&:]

ORIGINAL: *Julekula*

Føler med deg[8D] I forkan av insiminasjons forsøket vi hadde i august fikk jeg el sprøyte å jeg har vanligvis vondt ved el men da var det så vondt at jeg hadde problemer med å gå, sitte, ligge, gå på do å reise meg fra do og det å snu seg i senga var pyton eller bøye seg for å ta på bukse.
Så hadde jeg hatt så vondt vær gang hadde det vært helt grusomt.. men hadde da el på begge sidene så gjorde vel sitt det også[8D]

Nå skal vi har prøverørs etter nyttår å tipper jeg er enda mere støl da siden de skal hente ut egg med nål.. ved å gå gjennom skjedeveggen og opp i eggstokkene[8D] + at jeg da også skal ha eggløsning spøryta[&:]

jeg har bare vondt på en siden da...
lykke til med det du har fremfor deg[:)]

ORIGINAL: Refleksheks

Du er nok griseschmelt på tjukka [:)] Garrrantert!

haha, sikkert[:D][8D]

Jeg har også begynt å få så sinnsykt vondt nå rundt eggløsning.. Den verste gangen var nå på fredag, da klarte jeg ikke gå, måtte liste meg, for hvis jeg trokket for hardt ned i gulvet, reiv og sleit det inni der noe helt sykt, igår var jeg helt øm i magen der jeg hadde hatt vondt.. Smerten var den samme du beskriver, vondt oppi rompa på en måte.. haha[8D] Jeg har aldri kjent eggløsningen før etter jeg fødte.. Rart egentlig. Men litt greit også for nå vet jeg når det er utrygt å ha seg[;)]

Etter at jeg fikk hormonspiral , og slutta å blø fikk jeg plutselig ondt i magen 2 dager. 1 gang i mnd. Skjønte ikke hva det ar. Begynte å notere ned når det var vondt og andre kroppslige reaksjoner og kom med den konklusjonen at det må ha vært eggløsning, eller når jeg skulle hat det? (hadde vel ikke det, siden jeg ikke hadde mensen?)
Uansett, aldri merket noe til eggløsning før, det var vel 4 mnd før det ble bort, ikke merket noe til det etterpå.

Back
Topp