Aaaauuuuu.....

ToPåVei

Betatt av forumet
Syns litt synd på meg selv nå... Jeg sparket lilletåa borti døra![:@] Det gjør så sinnsykt vondt at jeg føler meg nesten litt uvel...[:'(] Nå er det snart en halvtime siden, og jeg klarer ikke å tråkke ordentlig på benet enda... Kanskje lilletåa er brekt?[&:] Lilletåe er ganske så rød og øm.

Åhhh....Det er driiiiiiit vondt!!![&:][&:][&:]
Det blir som regel blått når noeer brekt men se det ann litt....[&:]

ORIGINAL: bagheera

tanta mi var så sint på sønnen sin fordi han ikke gadd å stå opp, så hadde han en dør hun måtte lukke igjen mot seg.
så sinna som hun var la hun kke merke til at midtre tåna lå oppå terskelen (heter det det hehe) så dro hun døra mot seg for å lukke den.
hun fikk sykt vondt så kjente hun noe som dinglet i strømpen[:'(]
halve tåna kappet hun av med døra[:-]

[:o]AU[&:]

nei fysj så vondt da[:o]
klarer du å rikke den?

Ja, men det gjør sykt vondt. Jo mer jeg beveger på den, jo kvalmere og mer vondt får jeg[:'(] Kjenner det bare strømmer på rundt lilletåa. Men det går over i løpet av dagen[:)]

huff det er så grusomt[&:]
hatt det slik når hester har trådd på tærne, skamvondt jo[:o]

en fjording tok en vinter å satte foten oppå min fot, slik at den ene brodden på skoen ble trødd ned på storetå negla mi, å hesten lente seg mer og mer mot meg, fikk henne jo ikke av[:-]
virker som hun gjorde det med vilje jo[:-][8D]

Oi, det må ha gjort vondt ja[&:]

huff ja ikke noe godt[&:]

hvordan er det med tåa di nå da?
er smerten roet seg ned?

Tåa er fortsatt like vond[:'(]. Klarer ikke å tråkke ordentlig på foten, og det er vondt å gå opp trappa. Har sittet med beinet høyt i kveld, men så fort jeg beveger på den og bøyer den så gjør det vondt. Så den er nok kraftig forslått i hvertfall. Takk som spør[:)]

Back
Topp