Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamsen til 3..
Uff...
Jeg syns at du og din lille familie skal gjøre slik som dere har tenkt..
Hva med at barna åpner noen av pakkene hos mamman din også tar resten hjemme hos dere etterpå??
ORIGINAL: *Schmoopy*
Kan ikke fatte at du vurderer å droppe faren din for en så vanskelig dame, stakkars fyr.
Om hun setter i gang helvete... Ja, da hadde jeg sagt at da driter vi å komme i det hele tatt på julaften. Hadde spurt faren din om dere bare kunne komme til han spise der også. Om det ikke gikk hadde jeg spist hjemme og gått til pappa etterpå.
Hvorfor lar du henne sjefe over deg på denne måten. Hun har sikkert blitt sur for at du skal til faren din for pakkeåpning. Hvorfor la henne få spille alle sånn som hun vil.
Syntes utrolig synd på faren din om du dropper han[:(]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Mamsen til 3..
Uff...
Jeg syns at du og din lille familie skal gjøre slik som dere har tenkt..
Hva med at barna åpner noen av pakkene hos mamman din også tar resten hjemme hos dere etterpå??
De ska allerede åpne litt pakker hos henne siden de får nye kjoler de skal bruke på julaften i gave fra henne. [:)] Ja, som sagt, jeg ser mange løsninger, men det er som regel "my way or the highway" med mamma.. [8D]