Aaaarrghh.. Mødre... *langt*

Huff, ikke lett.
Ville kanskje bare holdt fast på de planene jeg egentlig hadde, men er jo ikke alltid like lett gjort som sagt...

Da tror jeg faktisk jeg hadde sagt til henne at jeg beklager at jeg har misforstått deg, men nå blir det sånn som jeg har avtalt. Altså, middag hos moren din og pakkeåpning med faren og farfaren din. Høres ut som en god plan og få litt av begge foreldrene på julaften synes jeg[:)]

Misunner deg ikke det der altså, men her hadde jeg ikke gitt meg

Uff...
Jeg syns at du og din lille familie skal gjøre slik som dere har tenkt..
Hva med at barna åpner noen av pakkene hos mamman din også tar resten hjemme hos dere etterpå??

ORIGINAL: Mamsen til 3..

Uff...
Hva med at barna åpner noen av pakkene hos mamman din også tar resten hjemme hos dere etterpå??

De ska allerede åpne litt pakker hos henne siden de får nye kjoler de skal bruke på julaften i gave fra henne. [:)] Ja, som sagt, jeg ser mange løsninger, men det er som regel "my way or the highway" med mamma.. [8D]

ORIGINAL: *Schmoopy*

Kan ikke fatte at du vurderer å droppe faren din for en så vanskelig dame, stakkars fyr.

Om hun setter i gang helvete... Ja, da hadde jeg sagt at da driter vi å komme i det hele tatt på julaften. Hadde spurt faren din om dere bare kunne komme til han spise der også. Om det ikke gikk hadde jeg spist hjemme og gått til pappa etterpå.

Hvorfor lar du henne sjefe over deg på denne måten. Hun har sikkert blitt sur for at du skal til faren din for pakkeåpning. Hvorfor la henne få spille alle sånn som hun vil.

Syntes utrolig synd på faren din om du dropper han[:(]

Må signere denne på det sterkete.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Mamsen til 3..

Uff...

De ska allerede åpne litt pakker hos henne siden de får nye kjoler de skal bruke på julaften i gave fra henne. [:)] Ja, som sagt, jeg ser mange løsninger, men det er som regel "my way or the highway" med mamma.. [8D]

ja, da velger du the highway!!!!!!!

hadde nok prioritert faren min i en sånn situasjon. det virker som om du og barna har mer igjen for det senere, særlig hvis moren din holder på sånn som hun gjør. er grenser for hva man godtar, selvom hun er moren din.

Sjønna dæ veldig godt, syns du ska gjør det dåkker hadde planlagt fra starten sv. Ikke la andre styre livene deres, dere hadde en plan som virket veldig fin for alle å det er jo det viktigste!

hm.... synes moren din hørtes umoden, barnslig og egoistisk ut. Hun burde skjønne hvilket dillemma dette setter deg i. Hun burde nok settes på plass ja. Får veldig vondt av din far som får ødelagt jula si pga hennes oppførsel. Greit han er vant til det og har vært gift med henne, men skal han fortsette og straffes for det til evig tid????

Back
Topp