aaaafff! er jeg teit?

juneb

Forumet er livet
Jeg har nettopp fått meg type! :)) kjernekar, godt likt.. vi har kanskje 2 felles venner.. meen uansett.. ei vennine av meg har han møtt ett par ganger (med meg på kaffe ...) ... sær,sær jente!
uansett så begynte vi i starten og tulle litt om att hun og typen (min) liksom har en "koneksjon" (intern humor).. men nå gir hun seg jo faen ikke.. sier hele tiden hvor kjekk han er, att det var synd jeg fant han før henne, prater bare plutselig til han på facebook om en date henne skal ha på lørdag (jeg og typen skal være der).. att hun gruer seg ogsånt..

hun ringte meg igår og da sa henne: jeg har prata med typen din på face ista da, han er sååå kjekk..

jeg bare: oook? .. hva skal jeg si liksom? dem har møttes 2 ganger, i max 30 min... vet ikke hvor normalt det er..

men jeg vil ikke tenke på att hun er "ute etter" typen min .. hun er jo en jævla god vennine.. prata med henne igår om ting.. og da sa hun att det var meg hun var vennine med, meg hun er her for.. prøver hun bare spiltte oss da? hehe..

vet ikke as.. jeg hater følelsen av og ha type når man får sånne rare tanker, og "sjalusi" følelser.. trukke jeg er lagd for og ha type..

hehe.. spm vaar ... hva hadde dere trudd?? hadde dere trudd hun er intr i han?

Hihi.. [;)]

Neida.. Men æ skjønne godt at du føle det sånn da[:)]

*klemmepå*

Har dessverre ikke så mye anna å si, så æ gir dæ en klem eller tre

Blei litt fler[8D]

ORIGINAL: Heffalompen.

men du er hun en veninne du kan stole på?
hvis ikke så ville jeg vært litt observang [:)]

hun er ei vennine jeg har hatt siden vi var 13 ellernoe.. men vi hakke vært venniner sånn sett .. har ikke hatt mye kontakt med henne... begynte først og "henge sammen" i november, etter det har hun hengt som en klegg på meg :P vi er 2 veldig forskjellige personer..  ja, skal være litt observang, det kommer jeg til ... stoler ikke på henne 100% nei ! men samtidig kan jeg ikke tru hun hadde turt og prøve seg på han..

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Hihi.. [;)]

*klemmepå*

Blei litt fler[8D]

hehe TAKK ! føler meg litt teit.. men også litt forsiktig !! ;) takk[:D]

ikke godt å si...[8D] får bare prøve å slenge d ut som en spøk om hun er ute etter han..heh[8D]

nei jeg vet ikke jeg... sender deg noen klemmer jeg og

ORIGINAL: Majanne

ikke godt å si...[8D] får bare prøve å slenge d ut som en spøk om hun er ute etter han..heh[8D]

nei jeg vet ikke jeg... sender deg noen klemmer jeg og

skal spørre henne om det rett ut, ingen problem ! men hvor ærlig er man a liksom, man sierikke: jaaa, det er jeg ! hehe..

syns bare hun drar det litt langt !

ORIGINAL: juneb

Hihi.. [;)]

*klemmepå*

Blei litt fler[8D]

Kunne ikke dy mæ [8D]

Bare vær på vakt du, ho e vel ikke den første her i verden som e ute etter kjæresten til venninna.. Om ho e det :P

. Du får bli som eksen til min kjære, vet ikke kor lenge dem va ilag, mer enn normalt for ei lita tøsepia ( 2 år yngre enn mæ [8|] Han e 5 år eldre enn mæ, altså 7 år eldre enn ho og det her e minst 3 1/2 år sia og æ trur dem va i lag i rundt 2 år) men i hvertfall.. Han sa en gang at ho aldri lot han være lamme vennan hennes, elelr møte dem eller snakke med dem...[8D] Snakk om å stole på vennan og kjæresten :P

ORIGINAL: juneb

Hihi.. [;)]

*klemmepå*

Blei litt fler[8D]

Kunne ikke dy mæ [8D]

Bare vær på vakt du, ho e vel ikke den første her i verden som e ute etter kjæresten til venninna.. Om ho e det :P

. Du får bli som eksen til min kjære, vet ikke kor lenge dem va ilag, mer enn normalt for ei lita tøsepia ( 2 år yngre enn mæ [8|] Han e 5 år eldre enn mæ, altså 7 år eldre enn ho og det her e minst 3 1/2 år sia og æ trur dem va i lag i rundt 2 år) men i hvertfall.. Han sa en gang at ho aldri lot han være lamme vennan hennes, elelr møte dem eller snakke med dem...[8D] Snakk om å stole på vennan og kjæresten :P

haha, det er jo drøøøyt.. da er det bedre og gjørra det slutt ;P! ånei, det hadde jeg ikke klart! hehe.. man skal stole på venna og typen! men vet ikke helt hvor jeg har henne, så da syns jeg det er rart henne drar den ut sånn! gir seg nok når jeg får preika med henne idag ! :)) aldri vært borti og trudd noe sånt.. it's a first 4 everything[;)]

ORIGINAL: Heffalompen.

så is det til henne at du syns hun drar den litt for langt.
vær ærlig si det som det er at du ikke kjenner henne godt nok oglurer på hvorfor hun sier det hun sier...

må bare det !! har faktisk planer om og dra på hyttetur med henne, typen min og evt en hun skal ha med. vi er jo mye sammen fortiden ! men fikk i det minste letta på hjertet[:D]

Hmmm... OK, jeg skal være dønn dønn dønn ærlig med deg nå. Forventer ikke at du gjør som jeg sier, hehehe. MEN, her begynner varsellampene mine å blinke for fullt alvor! Jeg har blitt backstabbet av "venninner" litt for mange ganger. Hun ene skyldte meg 16.000, og den dagen hun fikk pengene stakk hun til Amsterdam for å røyke seg stein og gav aldri lyd fra seg mer... (Så ja, hun skylder meg fremdeles cash, men har innsett at det toget er kjørt)

Hun andre var sammen med broren min i 2 år. Har ikke TALL på hvor mange forhold og flørter hun har ødelagt for meg og søsteren min. Med en gang vi fikk oss type eller hun skjønte vi var interessert i en fyr, så iglet hun seg innpå han og flørtet vilt til han ikke kunne motstå henne mer. Menn er enkle, de tenker ofte med feil hode [8D] Kan ta et eksempel... Søs var interessert i en felles kompis av seg og hun her T. Så arrangerte T fest hvor søs og han her fyren var. Altså kun de 3. Fyren ante ikke at søs vaar interessert, så søs hadde tenkt å legge an på han på fylla. Men før hun kom så langt, satt allerede T overskrevs på han med tungen i halsen på fyren... [X(][:@] Og ja, jeg har blitt utsatt for AKKURAT det samme (men da var det ikke henne som stod bak, men 18 andre som hadde rottet seg sammen)

Følg magefølelsen din! Om du føler at det er noe som skurrer, så er det sannsynligvis fordi det GJØR det. Jeg ville ikke hatt henne med på flere dater. Jeg ville vært med henne på kafè og slikt, men UTEN typen min. Ville ikke hatt de to sammen når hun er så intens som hun er. Det er creepy at hun har addet han på fb også. Det er langt fra naturlig, etter å bare ha møtt noen så kort tid.

ORIGINAL: Escuro

Hmmm... OK, jeg skal være dønn dønn dønn ærlig med deg nå. Forventer ikke at du gjør som jeg sier, hehehe. MEN, her begynner varsellampene mine å blinke for fullt alvor! Jeg har blitt backstabbet av "venninner" litt for mange ganger. Hun ene skyldte meg 16.000, og den dagen hun fikk pengene stakk hun til Amsterdam for å røyke seg stein og gav aldri lyd fra seg mer... (Så ja, hun skylder meg fremdeles cash, men har innsett at det toget er kjørt)

Hun andre var sammen med broren min i 2 år. Har ikke TALL på hvor mange forhold og flørter hun har ødelagt for meg og søsteren min. Med en gang vi fikk oss type eller hun skjønte vi var interessert i en fyr, så iglet hun seg innpå han og flørtet vilt til han ikke kunne motstå henne mer. Menn er enkle, de tenker ofte med feil hode [8D] Kan ta et eksempel... Søs var interessert i en felles kompis av seg og hun her T. Så arrangerte T fest hvor søs og han her fyren var. Altså kun de 3. Fyren ante ikke at søs vaar interessert, så søs hadde tenkt å legge an på han på fylla. Men før hun kom så langt, satt allerede T overskrevs på han med tungen i halsen på fyren... [X(][:@] Og ja, jeg har blitt utsatt for AKKURAT det samme (men da var det ikke henne som stod bak, men 18 andre som hadde rottet seg sammen)

Følg magefølelsen din! Om du føler at det er noe som skurrer, så er det sannsynligvis fordi det GJØR det. Jeg ville ikke hatt henne med på flere dater. Jeg ville vært med henne på kafè og slikt, men UTEN typen min. Ville ikke hatt de to sammen når hun er så intens som hun er. Det er creepy at hun har addet han på msn også. Det er langt fra naturlig, etter å bare ha møtt noen så kort tid.

åååj, det ekke morro :( og er akkurat en sånn situsjon jeg IKKE vil oppleve.. kan ikke forestille meg venniner som er intr i din fyr liksom... ja, hakke sånn spesielt good følelse på det.. og er flere "tegn" jeg ser til att hun er intr.. men jeg er ingen sjalu type, ønsker ikke være det .. og er redd for att jeg kommer bli det .. skal faktisk ta det opp med typen min, se åssen han reagerer.. men JAAAAA, kjempe spesielt att hun har lagt han til på facebook? hun har møtt han 2 ganger, max 30 min. og prater til han på facebook om en date hun skal ha på lørdag? og ringer meg for og si det og fortelle og go og kjekk kjæresten min er. kjempe spesielt.. men vil ikke bli sett på som att jeg er sjalu og overdriver.. så har liksom latt det gå.. men er en veldig forsiktig jente, og det hun gjør nå får meg til og holde litt avstand fra typen min i frykt for bli såra.. er liksom litt mer "bak" her.. men gidder ikke ta alt på bv liksom.. ville bare høre om jeg var teit, og innlegget ditt hjalp litt :))

Vel, min første tanke er at den såkalte daten hennes på lørdag er med typen din... [&:] Hadde IKKE stolt på henne. Og du må for all del ikke ta avstand fra typen din, for det kan igjen føre til at han tror du ikke vil ha han, og velger henne istedet fordi hun virker mer interessert.
Vis typen din at du vil ha han, og hold venninna di utenfor forholdet ditt.

Jeg er heller ikke en sjalu person, men fordelen med å ikke være sjalu er at når man først reagerer så er det med god grunn. Har 3 utro ekser bak meg, så vil vel påstå at jeg har litt "erfaring" [8D]

ORIGINAL: Escuro

Vel, min første tanke er at den såkalte daten hennes på lørdag er med typen din... [&:] Hadde IKKE stolt på henne. Og du må for all del ikke ta avstand fra typen din, for det kan igjen føre til at han tror du ikke vil ha han, og velger henne istedet fordi hun virker mer interessert.
Vis typen din at du vil ha han, og hold venninna di utenfor forholdet ditt.

Jeg er heller ikke en sjalu person, men fordelen med å ikke være sjalu er at når man først reagerer så er det med god grunn. Har 3 utro ekser bak meg, så vil vel påstå at jeg har litt "erfaring" [8D]

nei, henne skal møte en fyr fra kr.sand som kommer neddover for og møte henne, også ville hun ha med seg meg og typen ... så vi skal være der for og "lette" stemmninga litt da !:) nei vet.. skal prate med henne idag, for er kjipt om jeg må holde avstand fra henne med han! når jeg får prata med henne så håper jeg hun forstår og att det ordner seg, så man kan være sammen hele gjengen. hehe !

ja det er sant, man har kanskje ett innstingt.. har jo ikke vært borti dette selv før, så syns det er så laimt att henne skal drive sånn.. og om så henne er litt sjarmert av han kan hun i det minste holde det for seg selv mener jeg! :) takk for svar! letta litt på ett tankefult hue. hehe

Vet ikke helt hva eg skal si eg, men er litt enig med Escuro om at du bør nok følge magefølelsen sin [:)] Den har ofte rett og det er bedre å være litt forsiktig enn for uforsiktig. Så kan dere heller ha flere dobbeldater i fremtiden om ho tar hintet og roer seg :) 

Håper inderleg ikkje ho er intr i typen din, men ho burde kanskje roe seg litt på denne snakkinga om kor kjekk han er...... Men ettersom ho er veldig sær, så kan det hende ho ikkje har dei antenene?

Og i og med din erfaring av tidlegare forhold, så kan eg forstå at du blir skeptisk og på vakt. Du har blitt såra nok ganger..

Og det er ikkje kjekt når ein får ein sånn vond klump i magen :(

Sender deg maaange, mange klemmer!!

Kjempeglad i deg, snuppa:)

Og nei, du er ikkje teit!

Hm.........jeg hadde ikke stolt på henne, jeg---[8|]

Hadde ikke stolt på ho æ heller. Hadde ei venninna æ, som æ stolte på! Og ho stole æ ALDRI igjen på. Dåkker vet jo.

Ta en prat med ho, og med han. Så får han vite ka venninna di mene om kjæresten din, så han kan være obs på oppførselen hennes.

Hmmm.. Jeg skjønner måten du reagerer på, jeg kan med sikkerhet si at jeg hadde reagert på akkurat samme måte.. Må si meg ganske enig med Escuro, og hvis du føler du ikke kan stole 100% på henne så hadde jeg nok holdt et ekstra øye oppe ja.

Håper hun roer seg litt ned da, ikke noe særlig når det er sånn [X(]

Back
Topp