Aaaaau :(

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Eg har så vondt i magen! Klarer ikkje kjenne at/om det er sammentrekninger... (rier/nynner) er liksom vondt hele tiden... :( har prøvd å spise/drikke, har vært på do.. ingenting hjelper.. føler meg svimmel og kok varm.. svetten renner..
Ka kan det være? Begynner på jobb halv 4 og så vet ikkje ka eg skal gjør:(

Når min strammer på det værste så hjelper en varm dusj, vi har ikke badekar. Vist det ikke gir seg må du jo ringe å høre med jm eller føden ?

Huff:( Så utrolig vondt det høres ut. Har du spist noe du ikke tåler? Evt. luftsmerter?
Ring føden, og hør med de.

Når min strammer på det værste så hjelper en varm dusj, vi har ikke badekar. Vist det ikke gir seg må du jo ringe å høre med jm eller føden ?
Har allerede hatt en varm dusj i dag:p det var før eg fekk så vondt då, men rekker ikkje en ny:p no er eg ute med storebror og det hjelper litt på svimmelheten og varmen.. men ikkje på magen:( går ikkje til jm så blir nok til at eg ringer føden.. men vil gje det litt tid.. sist eg sku ned på føden var det over før eg fekk på meg ctg..

Huff:( Så utrolig vondt det høres ut. Har du spist noe du ikke tåler? Evt. luftsmerter?
Ring føden, og hør med de.
Begynte før eg hadde spist noe som helst.. :p er ikkje luft smerter ;) merker at det er akkurat som det sviir under ribbeina, ka er det? :p

Ta deg en varm dusj til og paracet og viss det ikke gir seg kontakt føden:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg hadde ekstreme smerter i går, var på nippet til å ringe føden, men kom på hva de sa sist jeg snakket med dem ; ta to paracett, sov i noen timer og ring opp igjen om det ikke gav seg. Så gjorde det og smertene gav seg! Tror det var sinnsykt med luftsmerter :-P selvom det dabbet av innimellom.. funket å ligge på siden, det lindret litt:-)

Hvis ikke det blir bedre så bør du ikke gå på jobb kjære deg :-( det er lov å ta en dag, spesielt siden du har så vondt!! God bedring og ring føden om det ikke gir seg <3

Begynte før eg hadde spist noe som helst.. :p er ikkje luft smerter ;) merker at det er akkurat som det sviir under ribbeina, ka er det? :p
Ring føden! Å ha vondt der KAN være tegn på sv.forgiftning.. Altså KAN! Er sikkert ikke det, men når man har vondt der må det sjekkes.

Føden sa de ikkje trudde det var noe på gang vertfall. Skulle skjekke urinen.. (det kan eg gjør sjøl på jobb) og viss det var noe på den, eller at eg ikkje ble bedre/ værre skulle eg ringe ned igjen...

Føden sa de ikkje trudde det var noe på gang vertfall. Skulle skjekke urinen.. (det kan eg gjør sjøl på jobb) og viss det var noe på den, eller at eg ikkje ble bedre/ værre skulle eg ringe ned igjen...
Wæ så kult! Sjekk på jobb, kan hende det er urinveisinfeksjon? God bedring i alle fall!

Wæ så kult! Sjekk på jobb, kan hende det er urinveisinfeksjon? God bedring i alle fall!
Var det ho mistenkte, men prøvene var fin:) forsatt vondt:( men hender eg får noen få smertefrie minutter :p takk for god bedring ønske <3

Sikkert bare vanlig vondt. Kan babyen gi deg diaré hvis noe er galt? Det høres rart ut...

Ønsker deg veldig god bedring! Og husk at vår kropp fortsetter jo også som vanlig selvom en baby tar plass! Noen ganger har vi rett og slett bare vondt i magen ^^ <3

-- tasting fra mobil --

Sikkert bare vanlig vondt. Kan babyen gi deg diaré hvis noe er galt? Det høres rart ut...

Ønsker deg veldig god bedring! Og husk at vår kropp fortsetter jo også som vanlig selvom en baby tar plass! Noen ganger har vi rett og slett bare vondt i magen ^^ <3

-- tasting fra mobil --

Avogtil glemmer eg at vi faktisk får vondter som ikkje har med graviditeten å gjøre :p hehe nei huff håper det går fort over:)

Hvordan går det i dag? Drømte at du fikk din lille i natt jeg hehe. Er kanskje et tegn på at man er mye her inne når man drømmer om nickene hehe

Back
Topp