aaaaaauuuuuuu

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg har vært hos tannlegen i dag, og der var det nok et stort hull som blei tatt... Joda jeg er tannpleier, men dette har gått FORT!!! Og nå er bedøvelsen borte og det gjør litt vondt... JAJA, men det blei tatt i riktig tid da!!! Håper jeg slipper rotfylling!!!

huff..[X(] Jeg skulle så absolutt vert hos tannlege!!! tør ikke gå, veit at det blir dyrt, og vi har ikke penger til det..[&:]

Huff stakkars.. D hørtes ikke godt ut nei.

Neida det er ikke farlig, det er så lite stråling og kort "eksponeringstid". Ta det helt med ro... Det farligste er første trimester egentli, men det går alltids bra det å. har ikke hørt noen som har blitt skada av det... Faktisk så er det mer stråling ved flyreiser...

Ja det er dyrt å gå til tannlegen, det er ikke spes moro. heldigvis betaler jeg ikke ei krone. Var jo på jobb...

Riktig yrke jeg har valgt ja [;)]

Rotfylling er noe herk! Ikke at det er vondt, men blir helt gåen i kjeven av at det tar så LANG tid!!

Du..., hva er det de gjør når de GANG på GANG stikker sånne små nålelignende greier ned i tanna??

Fjerner nerva!!! Det er filer man bruker for å fjerne nervefiber og blodårer....

Skal til tannlegen igjen i Juni - legen håpte han slapp å rotfylle da[8|]

Da jeg var der i april i fjor, var det 6 år siden sist.. [&:] Skal ALDRI la det gå så lenge igjen[8|]
Hadde nok et hull eller to for hvert år, ja[:'(]

Var hos tannlegen helt i begynnelsen av graviditeten . Tannlegen er en venninne av meg så jeg betalte ikke en krone enda hun holdt på med meg i flere timer ... Å gå til tannlegen er absolutt det verste jeg vet , gråt som en unge jeg sist og det var før jeg hadde åpnet munnen[&:]

Huff ja, tannlege... grøsser ved tanken!!! [:)] Skulle vel vært en tur jeg også, men huff, nei, tror jeg dropper den!![8D][:)] Pusser ekstra godt da!![8D]

Back
Topp