Aaaaaaaarrrggg!!!!

Maggie2015

Glad i forumet
Mannfolk!!! Flaks for mine mannlige kolleger (dvs alle) at jeg ENDELIG kom meg hjemover nå, selv om jeg er 50% sykemeldt. Ellers hadde jeg hengt dem opp etter øra hele jævla gjengen!! ÅÅÅÅÅÅHHH!!

Sånn. Takk for utblåsningen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannfolk!!! Flaks for mine mannlige kolleger (dvs alle) at jeg ENDELIG kom meg hjemover nå, selv om jeg er 50% sykemeldt. Ellers hadde jeg hengt dem opp etter øra hele jævla gjengen!! ÅÅÅÅÅÅHHH!!

Godt å få ut irritasjon innimellom ;) Hjalp litt på? :)

Godt å få ut irritasjon innimellom ;) Hjalp litt på? :)
Litt.. Var egentlig ikke så sur når jeg dro, men på vei til toget ble det bare værre og værre.. tror det kan være et tegn på energimangel :p

Haja ja det er vell en følelse vi alle kan kjenne oss igjen i!;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Litt.. Var egentlig ikke så sur når jeg dro, men på vei til toget ble det bare værre og værre.. tror det kan være et tegn på energimangel :p

Fullt mulig det ;) Hvil og kos deg det du kan nå :)

Uff da! Håper det ikke er like ikke hver dag, for så ønsker jeg deg og mennene lykke til ;) Men det er jo alltids godt å kunne tømme frustrasjonen her ;)

Ønsker deg en god dag i morgen om du skal jobbe da.
Hvis ikke så er vi herxsmile5

Du må sove godt i natt og lade bastteriene

Haha uff. Håper du får en bedre dag i morgen :)

Back
Topp