AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUU!!

Emba_Larsen

Forumet er livet
Jeg klemte fingern i bildøra!!!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(]
Heldigvis gikk ikke døra helt igjen, siden jeg ikke hadde så mye fart på den[&o]

Så nå er HØYRE pekefinger blå og hoven.
Gleder meg til å gå på jobb alene i ettermiddag gitt!! [>:][&o]

Auauauauau!

Fikk helt vondt inni meg av deg nå.
Sikker på at den ikke er brekt nå da...? [&:]
God bedring!

ja, tror ikke det.
Traff oppå neglen, så tror det har berget den[;)]
Men det gjør jo rimelig vondt.
Verre enn rier.. haha.. Var faktisk på tur å besvime 5 min etterpå. måtte legge meg ned på gulvet for det begynte å suse i hodet[:D][:D][:D]

Minibellen, ja vi satser på at hevelsen i allefall går ned.. blåfarga er vel stuck i noen dager eller uker[:D][8D]

En riktig god start på dagen......IKKE!!!
Håper smertene forsvinner snart, en blå finger er en ting, men de dunkesmertene er jo forferdelige[:'(]

ORIGINAL: frøkenblaa

En riktig god start på dagen......IKKE!!!
Håper smertene forsvinner snart, en blå finger er en ting, men de dunkesmertene er jo forferdelige[:'(]

ja, de er grusomme[:o][&o][X(]

ORIGINAL: MaritS

AUAUAU..!
Det er vondt det!!
*blåse på*  [;)]

Tusen takk

Huff[&o]
Håper det går bra med deg da! Klemt finger er jo[:'(]

ORIGINAL: Rattatai

Huff[&o]
Håper det går bra med deg da! Klemt finger er jo[:'(]

Skikkelig [:'(]
Kjenner nå at fingertuppen er følelsesløs, og det er skikkelig ekkelt[:'(][8D] Haha.

[&:]

Huff, det hørtes ikke godt ut!! Har gjort det en gang da jeg var liten, og da bar det rett på sykehuset husker jeg. Håper smertene gir seg snart. God bedring :)

ORIGINAL: Rafi

Huff, det hørtes ikke godt ut!! Har gjort det en gang da jeg var liten, og da bar det rett på sykehuset husker jeg. Håper smertene gir seg snart. God bedring :)

Usj, ja. Men fikk ikke noe sår eller noe, så gadd ikke dra til legen for det.
Det sykeste er at jeg hadde ei dame innom jobben i går som hadde vært å klemt seg i bildøra. og hun hadde virkelig tatt fingern altså. Måtte sy og greier [&:]

Takk =)

Back
Topp