A eller B???

Milla176

Flørter med forumet
Nå er det på tide og høre hvem der er flest av!!![:D] 

Er du A eller B menneske???

Er nok litt plagsomt A menneske. Våkner mellom 06.00 og 06.30, må bare stå opp. Nå er det forsåvidt greit, men før jeg ble mor, veldig plagsomt [;)]

ORIGINAL: l£n£

Før var eg B menneske men etter 4 måneder med lite søvn har eg faktisk funnet ut å stå opp tidlig ikke er så domt [:D]

Signerer denne, men elskeeeer fortsatt å sove leeeenge [:D]

Jeg er ekstrem B. Min naturlige døgnrytme er 11.00-3.00. Sånn har jeg levd i hver ferie. Bruker ca 5 minutter om morgenen og klarer ikke sovne før 1. Det er det jeg gruer meg mest av alt til med å begynne på jobb. Vet ikke om jeg kommer til å takle det. (Jeg mener det, jeg er usikker på om jeg takler å måtte stå opp så tidlig hver dag, eller om jeg må gå ned i stilling for å få sove ut en dag.)

Ganske ekstrem b-menneske her og[:)] Er så glad for at Markus er på samme måte, han ligger bare å små-prater om morgenen og da kan eg sove lenger[:D] 

Eg måtte stå opp tidlig (halv 7 og halv 8) to dager på rad og da ble eg faktisk syk. Vondt i hals, hodet og resten av kroppen, akkurat som influensa. Men da eg fikk sove litt følte eg meg helt på topp. Gleder meg ikkje akkurat til å begynne på jobb eg heller[&:] 

Litt begge deler her...før Aurora ble født likte jeg å sove lenge,men har jo altid stått tidlig opp til jobb og skole så er vant til det også...men merker det er litt deilig å stå tidlig opp selv om jeg har fri. Dagen blir så lang. Får gjort reint før klokka er 10 lilksom[;)] men nyter kveldene også...

A menneske-har vært det siden jeg var liten. Litt plagsomt i grunnen for i ferier så tar det meg et par uker før jeg klarer å venne meg til å kunne sove "lenge" (dvs til kl 09[8D]) Hvis vi har barnefri så sover jeg til i åtte tida, men det deillige er at jeg ikke må stå opp med en gang (til vanlig så er det eldstemann som bestemmer når vi står opp-han er også a menneske. Som regel roper han i 06-07 tida..."mammmmma!!!!!!!!!! morran! stå opp! [:D] (han sover i etasjen over oss, men hører han lang vei)

Back
Topp