Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!A-menneske med forbeholdDvs. jeg er avhengig av å få endel søvn. Så hvis jeg har sovet dårlig så må jeg få tatt det igjen. Men med vanlig søvn står jeg gjerne tidlig opp
Er blid uansett på morgenen da. Men kan knurre litt når jeg blir trøtt på kvelden
![]()
Her knurrest det en hel del på kveldstid om jeg er trøttA-menneske med forbeholdDvs. jeg er avhengig av å få endel søvn. Så hvis jeg har sovet dårlig så må jeg få tatt det igjen. Men med vanlig søvn står jeg gjerne tidlig opp
Er blid uansett på morgenen da. Men kan knurre litt når jeg blir trøtt på kvelden
![]()
Kan bare signere her!A-menneske med forbeholdDvs. jeg er avhengig av å få endel søvn. Så hvis jeg har sovet dårlig så må jeg få tatt det igjen. Men med vanlig søvn står jeg gjerne tidlig opp
![]()
Jeg også...Men, har vel skjønt at den tiden er vel forbi på en ganske lang stund nåJeg er i aller høyeste grad B menneske!! Jeg er så trøtt om morgenen... Kunne ha sovet til langt på dag hvis jeg fikk velge selv![]()
Det er jeg og.Jeg er i aller høyeste grad B menneske!! Jeg er så trøtt om morgenen... Kunne ha sovet til langt på dag hvis jeg fikk velge selv![]()
Jeg har fått vite av mannen at jeg er C menneske. Liker å legge meg tidlig og sove leeeenge. Men det har det ikke blitt noe av etter snuppa kom![]()
A-menneske med forbeholdDvs. jeg er avhengig av å få endel søvn. Så hvis jeg har sovet dårlig så må jeg få tatt det igjen. Men med vanlig søvn står jeg gjerne tidlig opp
![]()