A eller B menneske?

Sandbakk

Juni12s Moroklump :)
VIP
Jeg er A menneske :) Gjør meg ingenting å stå opp tidelig. Kan synge og tralle med barne når vi står opp :)

A-menneske med forbehold ;) Dvs. jeg er avhengig av å få endel søvn. Så hvis jeg har sovet dårlig så må jeg få tatt det igjen. Men med vanlig søvn står jeg gjerne tidlig opp :) Er blid uansett på morgenen da. Men kan knurre litt når jeg blir trøtt på kvelden ;)

Tror jeg er litt midt i mellom :p Liker ikke å stå opp grytidlig, men liker heller ikke å sove bort dagen!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

A-menneske med forbehold ;) Dvs. jeg er avhengig av å få endel søvn. Så hvis jeg har sovet dårlig så må jeg få tatt det igjen. Men med vanlig søvn står jeg gjerne tidlig opp :) Er blid uansett på morgenen da. Men kan knurre litt når jeg blir trøtt på kvelden ;)
Samme her!

Her knurrest det en hel del på kveldstid om jeg er trøtt :P Spes vist gubben maser på at jeg skal gå ut i sengen,når jeg ligger å smådubber på sofaen :P

Kan bare signere her! :D

Jeg er i aller høyeste grad B menneske!! Jeg er så trøtt om morgenen... Kunne ha sovet til langt på dag hvis jeg fikk velge selv ;)

Blitt mer a-menneske etter snuppa kom:) før kunne jeg sove til 12 uten problem! Nå føler jeg at jeg har sovt lenge kl 8-9:p

Jeg er veldig b menneske. Elsker å sove lenge å dra meg. Blir skikkelig sinna om noe vekker meg om jeg ikke må. Hehe. Men gått bra at Maria har vekt meg da :)

Jeg er skikkelig B menneske :(

sendt ifra BV forum <3

Helt klart b-menneske. Så når storebror vekker oss halv sju så skulle jeg gjerne sovet en time til - minst!

Men nå skal det sies at jeg også elsker å sitte oppe utover natta, og da er det jo ikke rart jeg er trøtt halv sju om morran... Bllr tøft å begynne å jobbe igjen og må være på jobb halv åtte hver tredje dag...

Samsung via BV-appen <3

Jeg har fått vite av mannen at jeg er C menneske. Liker å legge meg tidlig og sove leeeenge. Men det har det ikke blitt noe av etter snuppa kom :)

signerer absolutt denne

Er nok et A menneske, men kan fint sitte oppe til utpå natta. Klarer meg lenge med 4 timers søvn i døgnet ;)

B-menneske..:) elsker å være opp sent og sove lenge :)

Back
Topp