AleksandraMor :o)
Elsker forumet
Det står at det er vann i den... Men de anbefalte den på apoteket så jeg kjøpte den. Og så det først når jeg kom hjem... Trodde det ikke skulle være vann i kuldekrem? [&:] Eller...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bolla_H
Ceridal-lipogel fungerer også.. å den er fet.. sinnsyk god å bruke
ORIGINAL: Noah 120506
Hei!
A-cremen er veldig god. Men pga at det er vann i den, skal den påføres 15-20 min før man går ut.. Da går det veldig bra. Spurte de på apoteke om det;)
ORIGINAL: *Lilla Gumman.*
Jeg mener at de på apoteket sa at den inneholdt såpass lite vann, at den ville fordampe fort når man smurte den på huden.
Men jeg sverger til å ikke vaske huden om morgenen, eller å bruke Weleda Calendula kuldekrem!
ORIGINAL: Bolla_H
ORIGINAL: MiaC
Noen som kan anbefale en kuldekrem UTEN vann, UTEN parfyme og UTEN parabener?
[8|]
[:)]
CERIDAL
Vannfri med naturlige planteoljer
Ceridal er produkter uten fargestoffer, parfyme, emulgatorer eller konserveringsmidler. Ceridal Lipogel pleier og beskytter mot uttørring, vind og kulde. Den er vannfri og kan derfor ikke skyldes av med kaldt vann. Den er spesielt egnet for mindre, svært tørre hudområder og til hender. Den kan også brukes som potekrem for hund. Ceridal er svært lik hudens naturlige fettstoff. Produktene er parfymefrie.
ORIGINAL: AleksandraMor ;o)
Det står at det er vann i den... Men de anbefalte den på apoteket så jeg kjøpte den. Og så det først når jeg kom hjem... Trodde det ikke skulle være vann i kuldekrem? [&:] Eller...?