A - creme... Kuldekrem?

AleksandraMor :o)

Elsker forumet
Det står at det er vann i den... Men de anbefalte den på apoteket så jeg kjøpte den. Og så det først når jeg kom hjem... Trodde det ikke skulle være vann i kuldekrem? [&:] Eller...?

Jeg har reagert på akkurat det samme, jeg fikk den også anbefalt på apoteket.

Håper noen kan gi oss et bra svar [:D]

akkurat det samme har je også lurt på

jeg trodde heller ikke det sku  være vann i...  jeg ville ha valgt en fetere en enn a-cream! Seba sin eller noe...

Det skal ikke være vann i kuldekrem,nei- vannet fryser på huden og gjør vondt verre.

ORIGINAL: Bolla_H

Ceridal-lipogel fungerer også.. å den er fet.. sinnsyk god å bruke

Hmm.. Har ikke peil på dette jeg.. Men de anbefalte a-cremen fordi den ikke var så fet.. [8|] ???

Hei!
A-cremen er veldig god. Men pga at det er vann i den, skal den påføres 15-20 min før man går ut.. Da går det veldig bra. Spurte de på apoteke om det;)

ORIGINAL: Noah 120506

Hei!
A-cremen er veldig god. Men pga at det er vann i den, skal den påføres 15-20 min før man går ut.. Da går det veldig bra. Spurte de på apoteke om det;)

Ahh... Takk =) Da vet jeg!!! [:)]

"REN" kuldekrem er uten vann... Men de andre kan også fint brukes (a-creme) men du må vente 15-20 min. får du tar ut barnet ditt, slik at vannet i kremen fordampet..

det sa hun apotek dama til meg..

jeg kjøpte ren kuldekrem uten vann... kostet bare 50- 60 kr.
var på salg her [:D]

ORIGINAL: Kinemor85

Noen som vet om det er vann i Decubal???
Kjøpte den til snuppa idag, og har aldri tenkt over at det ikke skulle være vann i. Ble også anbefalt a-crem på apoteket.

Decubal er ikke kuldekrem, men fuktighetskrem. Både den hvite og den rød.

når vi er inne på den a-creamen så ville jeg minne dere som er  innom sverige  i ny og ne...der er det halve prisen på den..jeg pleier å kjøpe med meg når jeg først er der..pga av at vi  bruker det alle tre her,og må brukes hver dag...for megå lønner det da seg..men ville bare si til dere av dere som ikke visste det...

klem[:)]

ORIGINAL: *Lilla Gumman.*

Jeg mener at de på apoteket sa at den inneholdt såpass lite vann, at den ville fordampe fort når man smurte den på huden.

Men jeg sverger til å ikke vaske huden om morgenen, eller å bruke Weleda Calendula kuldekrem!

Samme her. [:)]

ORIGINAL: Bolla_H

ORIGINAL: MiaC

Noen som kan anbefale en kuldekrem UTEN vann, UTEN parfyme og UTEN parabener?
[8|]
[:)]

CERIDAL
Vannfri med naturlige planteoljer
Ceridal er produkter uten fargestoffer, parfyme, emulgatorer eller konserveringsmidler. Ceridal Lipogel pleier og beskytter mot uttørring, vind og kulde. Den er vannfri og kan derfor ikke skyldes av med kaldt vann. Den er spesielt egnet for mindre, svært tørre hudområder og til hender. Den kan også brukes som potekrem for hund. Ceridal  er svært lik hudens naturlige fettstoff. Produktene er parfymefrie.

Denne er å anbefale[:D] klarer meg ikke uten, den er kjempe god, feit, men lett å smøre ut[:)]

ORIGINAL: AleksandraMor ;o)

Det står at det er vann i den... Men de anbefalte den på apoteket så jeg kjøpte den. Og så det først når jeg kom hjem... Trodde det ikke skulle være vann i kuldekrem? [&:] Eller...?

Det skal IKKE være vann i kuldekremer!
Vannmolekylene legger seg oppå huden, og fryser kinnene mer enn de hjelper!

JEPP A-CREME KAN BRUKES SOM KULDEKREM.

A-Creme:

en god fuktighetskrem for alle og kan brukes til hele kroppen Den kan brukes ubegrenset uten at din huds naturlige balanse påvirkes grunnet dens naturlige oppbygning
er en god som kuldekrem da alt vann fordamper raskt etter påføring
fetter ikke men trekker seg raskt inn i huden
virker lindrende ved lette forbrenninger
er god mot lett eksem og mild/periodisk psoriasis
er en perfekt barnesalve mot bl.a. sår hud og bleieutslett
er fin ved forebygging av strekkmerker under graviditet
er fin ved amming mot såre brystvorter
hjelper deg å forebygge rynker samt beholde den myke og spenstige følelsen i huden, og kan med fordel både benyttes som dag- og nattkrem. Grunnet den relative mengde av A-vitamin (1500 IE) kan A-Cremens egenskaper sammenlignes med dyrere antirynkekremer på markedet
suveren som etterbarberingskrem for den ”bevisste” mann
har en naturlig pH-verdi (pH7), ikke tilsatt parfyme- eller fargestoffer og er ikke testet på dyr
http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/7/naturligvalg/subdet1.htm

Back
Topp