9mnd kontroll

juni/juli

Forelsket i forumet
Da var 9mnd kontrollen overstått og da er det ikke kontroll igjen før han er ett år.
Han var 9300gram og 71cm lang.
Han er frisk og rask og hs sa at vi ikke trengte bry oss om den ikke eksisterende krabbinga, han fikk ta det i sitt tempo. Får bare litt noia av alle vidunderbabyene her som både krabber, står, setter seg opp, sier mamma og pappa, sover natta igjennom, og får tenner.. Her gjør han ingen av delene.

Hs sa at jeg burde slutte med nattamminga nå, noe jeg gruer meg litt til.. Er det mange her som har sluttet med nattamminga nå? Og gikk det greit?

Tenk 9 månederskontroll alt... Det går så fort... Vi skal på mandag vi [:)]
Her har han plutselig begynt å kutte ned på spisingen på natta selv, så nå er vi nede i en gang om natta... Oliver har sluttet å ville ha pupp på dagen, så må innrømme jeg ikke helt vil slutte med den ene gangen på natta... [8D]

Jeg bryr meg heller ikke om de rundt meg. Ikke noe tenner, sitter selv men jeg setter han opp, krabber ikke bare dytter seg bakover-ikke no stress. Alt til sin tid tenker jeg. Noen mødre er jo også helt sprø etter at ungen deres skal gjøre ditten og datten så de øver og øver, syns jeg ikke noe om!!

Nattamming har jeg sluttet med nå, etter 7 mnd hehe. Begynte med nattgrøt fra småfolk for vanlig grøt ble han ikke mett av og måtte ha mat på natta, nå går det greit. Hender seg av og til at han våkner i 1 tiden men litt pupp og han sover som en stein igjen.

Lykke til med alt og husk at vi er flere som venter på de små under[:D][:D][:D]

9 mnd kontroll....tida springer i fra oss!! Så flott at han er sunn og frisk[:)]

Jeg ammer fortsatt på natten, syns det er veldig kosli igrunn, men må vel beg å tenke på nedtrapping iallefall.
Thea Sofie kommer til å slå på alarmen den natten jeg nekter henne pupp, så drøyern litt til..he he[;)]

Jenta mi har fått tenner, men verken setter seg opp selv, eller krabber.
Stresser ikke, den dagen man må beg å løpe etter dem kommer fort nok[:D]

alt te sin tid seie eg å - nyte d mens litla jentå forsatt e liden, og ikkje klare så masse *litla jentå te mamma* [;)] Snart springe hu fra meg [8D]
Her e d ingen tenner, og ingen kryping. Hu bruke store deler av stuå, men d e for at hu rulle seg avgårde, og åle litt. Hu sitte sjøl, me at eg setta na opp, men hu legge seg ned igjen sjøl [:)]

Her er det heller ingen tenner eller kryping. Han sitter hvis jeg setter han opp og kommer seg ned igjen selv. Han står på alle fire i krabbestilling da. Tar det med knusende ro at han ikke er så tidlig ute med alt, storesøster var først ute av alle vennene med alt og det var slitsomt......

hohoi så fort tida går!![:D] ikke mye aktivitet her heller du gitt.. men den tid kommer nok, så stresser ikke med det[8D]

Flotte tassen det...

Ingen tenner , krabber ikke enda, reiser seg ikke opp.. setter seg ikke selv osv her heller... ta livet med knakende ro du.. no stress..

Back
Topp