:(:(

Lena89

Gift med forumet
skrev får en stund siden at jeg slet med min mor i fårhold til dåp...mine forledre er skilte og vil ikke treffest, men jeg vil jo bare ha ett selskap, senest i dag ringte mormor å skjellte meg ut.. det er slik at vist min pappa kommer i kirken så kåmmer ikke mor og stefar (det samme gjelder visst også når jeg gifter meg, min egen mor nekter å se hennes eldste datter gifte seg)... osv osv.....

men nå er d bare blitt verre... halve familien står med mor og resten med meg... nå krangler halve familien mot den andre halvparten... og nå står jeg i midten og blir veldig lei meg og sprekker snart av sinne... gråter masse og alt er dritt egentlig... føler at jeg har ødelagt hele familien.... blir så lei å sliten... vet ikke va jeg skal gjøre... noen som har noen råd til å få ting til å roe seg?

Huff, så leit at du skal ha det slik da!!

Jeg ville også bare hatt ett selskap, og de som ikke klarer komme der de får bare ha det så godt........
Kan ikke tilrettelegge for alt og alle hele tiden

Uff, for en grusom situasjon du er i..[:(] Vet nesten ikke hva jeg skal si..

Sånn jeg tenker nå, så tror jeg rett og slett at jeg ville tatt med meg min mann og barn og hatt en dåp uten noen av de.. Gjort en veldig fin dag ut av det bare oss.. Kan de ikke oppføre seg uten å ødelegge en så fin og viktig dag i livet mitt, så vet jeg nesten ikke om jeg vil ha de der heller om du skjønner..?!?!

Uff, det er så trist at folk ikke kan se litt lengre enn nesa si[:'(] Sååå synd at de skal ødelegge alt for deg og at de ikke kan se hva slags smerte de påfører deg!!!![:@]

ORIGINAL: toffen

Huff, så leit at du skal ha det slik da!!

Jeg ville også bare hatt ett selskap, og de som ikke klarer komme der de får bare ha det så godt........
Kan ikke tilrettelegge for alt og alle hele tiden

jeg vet men blir bare så lei meg... huff... åsså hormoner i tillegg haha.... sjønner ikke hvorfor di ikka kan legge noe bak seg som skjedde får 20 år siden for noen timer..... trenger jo ikke å forholde seg tl hverandre engang....

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Sånn jeg tenker nå, så tror jeg rett og slett at jeg ville tatt med meg min mann og barn og hatt en dåp uten noen av de.. Kan de ikke oppføre seg uten å ødelegge en så fin og viktig dag i livet mitt, så vet jeg nesten ikke om jeg vil ha de der heller om du skjønner..?!?!

Uff, det er så trist at folk ikke kan se litt lengre enn nesa si[:'(] Sååå synd at de skal ødelegge alt for deg og at de ikke kan se hva slags smerte de påfører deg!!!![:@]

jeg har sagt bestemt til di som driver å skjeller meg ut at jeg har kun 1 selskap både i dåp å når jeg gifter meg... kommer dere så kommer dere men... men får så vondt inni meg... (er en veldig følsom person spess i disse dager haha)

ORIGINAL: lena89

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Sånn jeg tenker nå, så tror jeg rett og slett at jeg ville tatt med meg min mann og barn og hatt en dåp uten noen av de.. Kan de ikke oppføre seg uten å ødelegge en så fin og viktig dag i livet mitt, så vet jeg nesten ikke om jeg vil ha de der heller om du skjønner..?!?!

jeg har sagt bestemt til di som driver å skjeller meg ut at jeg har kun 1 selskap både i dåp å når jeg gifter meg... kommer dere så kommer dere men... men får så vondt inni meg... (er en veldig følsom person spess i disse dager haha)

Ja, skjønner deg veldig, veldig godt!!!
Sett litt på en annen måte - det er jo de som taper på det i det lengste lag.. De mister mange viktige begivenheter i deres liv og det er jo de som til slutt sitter med skjegget i postkassa og har driti på leggen..

Det er så dumt at de ikke ser hva slags smerte det påfører andre rundt seg som igrunn ikke har noe med det.. Men bare har havna midt oppi det..[&:]

takk takk snuppelupper..... setter utrolig stor pris på at dere gidder å lese å svare... trengte en utblåsning ble bare veldig lei meg... takk får svar å råd

Signerer de over.
Kan ikke holde på å ha 2 selskaper til alt!

De som virkelig er glad i deg og setter deg høyest kommer, de som ikke kommer kan bare slite med samvittigheten å gå glipp av 2 fantastiske dager

Så utrolig leit at de ikke kan være der for deg, hvis det betyr at de må være der sammen!

Vet ikke hva jeg kan komme med av råd annet enn at du bare må si at du hadde håpet
at de ville klare å gjøre det for deg! sette seg selv til side for å støtte deg!

klem

Det er så leit å høre at du er i en slik situasjon. Søsteren min og kjæresten var i samme, i dåpen til tantebarnet mitt. Det var hans side. De fikk tilslutt tilbudet om at den som ville kom i kirka, farmor kom til middag og farfar kom til kaffi. Dette ble ikke akseptert av moren. Det var hun som var vanskelig. Det endte opp med at farfaren var med på alt, og hun kom ikke.

Hadde det vært min dåp, så hadde jeg sendt invitasjon til begge, så fikk de komme om de var voksne nok.
Enkelt og greit. Jeg er litt hard sånn. Selv om jeg hadde vært lei meg både før, under og etter dåpen er det slik jeg hadde gjort det.

jah nå har jeg bestemt meg.. sender invitasjon til alle.... så få di heller ringe å avslå...

ORIGINAL: *lovely*

Så utrolig leit at de ikke kan være der for deg, hvis det betyr at de må være der sammen!

Vet ikke hva jeg kan komme med av råd annet enn at du bare må si at du hadde håpet
at de ville klare å gjøre det for deg! sette seg selv til side for å støtte deg!

klem

ORIGINAL: lena89

jah nå har jeg bestemt meg.. sender invitasjon til alle.... så få di heller ringe å avslå...

Hadde jeg også gjort.
Kan ikke holde på slik for alltid.

Hadde vært noe annet hadde det vært borsdag, da er det greit å ta det over 2 dager.
Det gjør vi vertfall, men dåp og bryllup blir bare idiotisk!

mhm...så d så... e litt bedre humør i dag... eg drømte at eg kjefta på mor i natt....sambo sa jeg snakkes masse i søvne.. sa balndt aent :  d e eg som bestemme ikkje du, å hold kjften di hahaha osv hahaha heftig drømm hahaha

VOKSNE FOLK... kan man da ikke oppføre seg som det å?
det handler jo ikke om DEM hele tiden... FY FAN....

Folk må bare bli voksne....

nettopp... d som e verst får mor å di.. e vel at di ikkja kan/klare å bestemma øve meg lenger..... d slide hu masse me....fordi hu tror hu e sjefen over alle sjefer....men men hu får styra på..åsså bare legge eg d litt t sides... åsså får hu selnga så mye dritt hu vil.. så får d bare slå t bake på hu... må åg sei at d e ikkje bare hu då d e jo mor, mormor å stefar...å familien t stefar di støtte jo selvfølgeligt han ....så jah men men

Herregud så fæl situasjon.
Hadde ganske lik selv, men sambo sine foreldre.. Er ikke sånn nå lengre.
Det riktig er at du går foran og foreldrene dine legger sine problemer på hylla for felles anledninger, men det er sannelig ikke lett.
Går det ann å snakke m dem og prøve å få dem til å se det fra ditt ståsted? at det er deg det skal handle om(evt dems barnebarn v dåp) og ikke dem, at de får legge våpnene ned for noen timer?
Syns fryktelig synd på deg.. Er så ille når det er problemer i familien, og spesielt om en selv er i midten mellom sine to foreldre... [&:]

eg ringte t min stefar i  går... å di vil egentlig ikkje hørra ka eg har å sei vil egentlig bare fremma sin egen meining....mor sko ringt t meg i dag.. men neida hu har jo ikkje ringt... eg har sagt så mange ganger t di at d handle om barnebarnet deiras å meg....men men.... tanten min sko snakka me mor i dag... siden folk ringe å skjelle meg ud heile veien så må någen ringa t mor å få d ståppa siden di ikkje hørre på meg.... 

Så utrolig trist! Om de er der, trenger de jo ikke engang hilse på hverandre. Synes det bare blir barnslig oppførsel. Du skal i hvert fall ikke ta på deg noen skyld i det her [:)]
Men dette er deres dag, da kan de andre ha det så godt. Skjønner ikke at man kan sette problemer med eks over forholdet til barn og barnebarn,men...
Ønsker deg alt det beste!

Back
Topp