Lena89
Gift med forumet
skrev får en stund siden at jeg slet med min mor i fårhold til dåp...mine forledre er skilte og vil ikke treffest, men jeg vil jo bare ha ett selskap, senest i dag ringte mormor å skjellte meg ut.. det er slik at vist min pappa kommer i kirken så kåmmer ikke mor og stefar (det samme gjelder visst også når jeg gifter meg, min egen mor nekter å se hennes eldste datter gifte seg)... osv osv.....
men nå er d bare blitt verre... halve familien står med mor og resten med meg... nå krangler halve familien mot den andre halvparten... og nå står jeg i midten og blir veldig lei meg og sprekker snart av sinne... gråter masse og alt er dritt egentlig... føler at jeg har ødelagt hele familien.... blir så lei å sliten... vet ikke va jeg skal gjøre... noen som har noen råd til å få ting til å roe seg?
men nå er d bare blitt verre... halve familien står med mor og resten med meg... nå krangler halve familien mot den andre halvparten... og nå står jeg i midten og blir veldig lei meg og sprekker snart av sinne... gråter masse og alt er dritt egentlig... føler at jeg har ødelagt hele familien.... blir så lei å sliten... vet ikke va jeg skal gjøre... noen som har noen råd til å få ting til å roe seg?