*

Tytti

Forelsket i forumet
*

Jeg ble strippet på sykehuset og fødte ca 20 timer etter...

*

*

ORIGINAL: Tytti

ORIGINAL: eiramena

Jeg ble strippet på sykehuset og fødte ca 20 timer etter...

Ble du tøyd lenge?.. (du må ikke svare... [8|])

Lenge nok! [:'(] Gjorde det to ganger og det var noe syyykt vondt..

*

Etter den første hadde jeg bare grusomt vondt oppi dær, og jeg var så trøtt at jeg sovna, men etter runde nr to da jeg hadde blitt litt mer moden satte det fortgang i riene mine...

ORIGINAL: eiramena

Etter den første hadde jeg bare grusomt vondt oppi dær, og jeg var så trøtt at jeg sovna, men etter runde nr to da jeg hadde blitt litt mer moden satte det fortgang i riene mine...

Ok. Tusen takk for svar [:)]

Jeg var på overtidskontroll (1 uke etter termin) og ba legen sjekke modning. Da var det 2 cm og helt avflata, og hun spurte om hun skulle strippe. Jeg var skeptisk, men hun kunne prøve. Hun gjorde ikke mye, jeg så for skeptisk ut, sa hun, dessuten var hun redd for å ta vannet - vannblæra var spent.

Så dro jeg hjem (dette var i 12-tida), murringen i magen tiltok og kom hvert 20. minutt. En times tid på WII hjalp litt på murresmertene, så kom Mannen hjem og lagde middag (ironisk nok ble det pizza), vi spiste i 1830-tida, jeg stakk for å pakke inn et par presanger, så ble klokka 19 og plutselig gikk det ned fra 20 minutter til 5 minutter mellom murringene (som var blitt hardere). Ringte føden, kunne komme til sjekk om jeg ville, var der 2030 med 3 cm åpning, og 2335 var delfinungen ute.

Jeg tror egentlig ikke at strippinga hadde noe å si fra eller til, men det kan jo hende.

*

Ble strippet på fredag men hadde ingen virkning da annet enn mye maserier. Skal tilbake til jordmor i ettermiddag og skal på ny strippes, samt sette "ingasettings" akupunktur. Har tidligere satt modningsakupunktur.
Skal absolutt melde hvis jeg merker disse har virkning[;)]

Vannet gikk mandag, og kom til 3.kontroll tirsdag kl 20.00. Ble innlagt da jeg var utrolig sliten og i dårlig form. Fikk klyster og riene begynte rundt kl 21. Hadde veldig vondt, og de sjekket åpning ca kl 02.15. Da hadde jeg kun 2 cm åpning. Hun strippet samtidig, og lillegutt var ute 04.23

Back
Topp