:/

Babylykke89

Flørter med forumet
Våkna i natt med sinnsykt smerte i magen:S Gjorde vondt ligg også gikk det over, så kom det tilbake... Holdt på sånn i timestid før jeg sovne igjen, har ikke hatt noe vondt i dag.. Noen som vet hva det kan være?

Nei kjenner ingenting i dag:) Har heller ikke vært plaget av kynnere tidligere...
Kjenner masse liv og spark i dag, men i natt så var det så vondt at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg:/
Jeg er førstegangs og alt dette er ganske nytt for meg...

Ja det kan kjennes ut som hele magen revner, fikk samme smerten i magen nå nettopp:S Burde jeg ta kontakt med JM eller noe?

Det er uansett anbefalt å kontakte lege når en får magesmerter som er utenom det normale. Som gravid er terskelen enda lavere for at det blir tatt en titt...

Ofte er det ingenting - tenk på hvor mye som er flyttet på i magen for å få plass til babyen. Men det kan nok være lurt å få høre med noen fagpersoner. Magen er litt rar, om en har en urinveisinfeksjon er det normale vondt nederst i magen - men pga dårlig differensierte nerver kan en fort oppfatte det som smerter øverst i magen....

Høøres ut som samme smerter jeg hadde her om dagen.. og det varte også i en times tid før eg sovna igjen, å dagen etter va det borte.. har ikke kjent det noen netter no.. Men var hos jordmor i dag, og fortalte henne om det..

Så hu sa det at det kansje bare va noe smerta i magen, å at det kansje hadde gått noe sånt.. [8|]

Hmm.. Avogtil så lurer jeg på om jeg blir tatt seriøst når jeg er hos jordmor.. Virker som om hu tenker hele tiden at det virker teeeit å syte/klage litt.. [8|]

Har gått veldig bra i dag og ikke noen smerter så valgte og vente og se... Men får jeg samme smertene igjen så ringer jeg:)

Back
Topp