*

Tusso86

Elsker forumet

så fryktelig myle! [:(]

håper Linnea fort blir bedre stakkars lille.. huff!

Uff da, god bedring. Her har vi hatt det samme, slapp unna med 3 dager på sykehus og fortsatte innhalasjoner hjemme. Ikke noe morro nei [:(]

God bedring ja, men dette går nok bra.. ikke lett å se bebisen sin ha det vondt, men hun blir snart frisk skal du se . klem

Huff!![&o] God bedring til snuppa di! [:D]

Tusen takk alle sammen[:)]. Håper virkelig hun snart blir frisk. Er ikke noe kjekt når de er så små og syk[:(]

God bedring til jenta di!!! 

Vet hvordan du har det..Kom hjem på onsdag etter 5 dager på barneklinikken
God bedring til jenten din

ORIGINAL: Jente3ogBebisIMagen

God bedring ja, men dette går nok bra.. ikke lett å se bebisen sin ha det vondt, men hun blir snart frisk skal du se . klem

ORIGINAL: pinkscarf

Huff!![&o] God bedring til snuppa di! [:D]

ORIGINAL: HanneHM

God bedring til jenta di!!! 

Stakar!! God bedring!! Ikke noe kjekt å se de små så syke... [:(] Vi har også vært gjennom det, håper hun blir fort frisk! 

Uff da... =( Men nå går det hvertfall rette vegen og det viktigste er at hun blir frisk & fin igjen vøtt ;D Skjønner det kan bli lange dager på sykehuset , hold ut . Og goooood bedring [:D]

Mario fikk mat på sonde de 12 første levedøgnene. Da de får mat på sonde så stimuleres ikke de muskelene de bruker for å spise. Det er veldig krevende å spise.

Slik de gjorde det på sykehuset her var at han spiste først det han ville av meg, så fikk resten på sonde. Da han hadde blitt "sterk" nok så sluttet de rett å slett å fylle på i sonden (kun om han spiste ekstremt lite, måtte veie han til hvert måltid). Det gjorde at han ble sulten (jeg måtte vekke han) og spiste det han skulle. Tok noen dager å få det til.

God bedring, håper du får til amminga!!!

Hvis du orker ville jeg ha prøvd amming litt til, for plutselig så begynner hun å spise fulle måltider igjen [:D] Slappheten kan vedvare noen dager selv om pusten virker mye bedre. Det ordner seg nok skal du se [:D] Lykke til, og god bedring!! 

Takk jenter[:)]
Vil liksom ikke gi meg med ammingen helt enda. Men er ganske frustrende når hun bare suger litt og så hiver seg av og blir hysterisk og så vil hun ikke hekte seg på igjen[&:] Men nå har vi hatt et måltid der hun har tatt 80 ml og et der hun tok 60 ml. Men det tar tid og veier hun i mellom for så å se at hun må prøve å spise mer.. kan jo ikke gjøre slikt om vi blir sendt hjem om noen dager...

Men håper virkelig det kommer seg. Er så mye lettere med amming enn flaske...

Her har vi slitt med det samme hele tiden faktisk.. Suger et par tak, for så å nekte plent å ta puppen [:(] Nå tar han puppen mye bedre og lengre, men blir fortsatt vrang og nekter så vi må putte smokken i munnen for å fokusere på noe annet. Om det er for at melka slutter å strømme før neste utdrivning setter i gang, eller om det er pga magesmertene hans vet jeg ikke, men det er utrolig slitsomt.. Føler liksom ikke så mye for å dra noen plass uten å ta med flaske.. Håper dere får det til etter hvert og at amminga går så det suser til slutt. Lykke til!!![:)]

[:)]

Back
Topp