.

Jeg har Reima til begge mine, og de brukes på andre sesongen nå. Ser knapt brukt ut. Så det er jo forskjell på hvordan ungene sliter klærne, om det har vært mye snø, eller mest is (og da gjerne grus oppå), bart, osv der de leker. 

Hmm forstår ikke helt hvorfor storebror skal slite dem sånn da... Det er et stort område på begge knærna som er helt tynnslitt og det er hull på begge sider. Sømmen på fronten ved knappene er også begynt å gå opp.
Den er også tynn i rompa, men ikke hull der.

og denne dressen begynte han å bruke i oktober.... + ca 3 uker i forrige sesong.

hm høres veldi rart ut synns jeg.
har hatt dress som er brukt 2-3 vintere og vi, og di har sett helt ny ut.
men det er jo helt anderledes med små barn enn med større barn:)

her holder en reima dress knapt en vinter. de blir hullete og knapper detter av. jeg kjøper kun reimatec + dresser men de blir hullete uansett. kommer uansett til å fortsette å kjøpe reima dresser. alt anna jeg har kjøpt av forskjellige merker er ikke vanntett i det hele tatt.

vi har brukt en reimadress to sesonger.
første sesongen krabbet han, noe som selvsagt kan føre til hull .
men ingen hull og han var mye ute å lekte/krabbet.

vi har brukt den denne sesongen også, ser at den er slitt på knærne men ikke annet.
men har lagt merke til at refleksene er blitt borte etter noen vask.

Her er det hverken slitasje eller hull, selv om han aker seg på magen etter bakken stadig vekk [:-]

Men om jeg har skjønt rett, finnes det en Reimatec+, som har nederdel av litt sterkere stoff, for veldig aktive barn..

kanskje dette kan funke for barnet ditt? [:)]

Her har vi en veldig aktiv gutt, men ingen hull eller stor slitasje her så langt.
Dressen han har nå er Reimatec +, og den virker mye mer slitesterk enn den vanlige Reimatec'en som han hadde i fjor. Den er noen hundrelapper dyrere, men det synes vi var greit, for gutten er høyt og lavt[:D].

Takk for råd om reimatec+ skal sjekke ut det litt mer.

Og han er nok ganske aktiv ja. Barnehagen fokuserer veldig på å være ute og de bor vel i skogen 3 dager i uka mer eller mindre. og der blir det jo klatring i trær og slikt så jeg forstår at klærna blir slitt. Men det frister lite å bruke 1500-2000 på en dress som bare holder halve sesongen.

Lillebror går fortsatt på småbarnsavdeling så de dressene broren hadde da han var på samme alder har han arvet.

jenta mi går på ute avdeling.
ho klatrer i trær,sager,spikker,ja ho er veldig aktiv!
har aldri hatt hull i en reima dress!
ikkje di som har vert brukt flere sesonger engang!

Back
Topp